Jenny Gustafsson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jenny - 5 oktober 2012 06:14

Visst det är fredag, men utan sömn blir den inte så mysig :-(
Sov gott så länge David var vaken, men sen....
Tankarna började snurra och givetvis hörde jag en massa ljud.
Det är otroligt obehagligt att veta att det finns idioter i närområdet som gör inbrottsförsök (än så länge) och skäl däck på bilar.
Hoppas dom åker dit snart !!!
Hoppas att ni får en mysig fredag <3
Kramen

Av Jenny - 4 oktober 2012 06:17

Vaknar upp till ännu en mörk och regnig dag.
Min varningslampa för låg energi har börjat blinka rött.
Någon som har lite över ?
Ska försöka få tummen ur och tna ikväll.
Det kan ju hjälpa lite.
Hade sett fram emot en lugn helg, men istället kommer alla saker på en gång.
Kalas x2 , simskola, lek med kompisar.
Men jag ser fram emot att ha fredagsmys ihop med mamma.

Så nu har jag packat maten till jobbet, sövt om båda barnen två gånger.
Så nu är det väl dax att åka.
Ha en fin dag !

Kramen

Av Jenny - 3 oktober 2012 09:46

Har precis lämnat bilen på service i Göteborg och jag behövde bara komma till Kallebäck för att bli påminnd om varför jag bor och jobbar på "landet".
30 minuter i kö , lastbilar som välter och vägarbeten.
Hoppas det går lite bättre när jag ska hämta sedan :-)
Nu blir det städning och köra Emil till skolan.

Tack till er som kommenterade mitt tidigare inlägg!
Det värmde<3
Kramen

Av Jenny - 3 oktober 2012 07:06

Igår var vi på urnsättning.
Trodde inte det skulle kännas så mycket som det gjorde.
Och det blev ännu värre när jag såg hur Emil reagerade.
Gjorde jag fel som tog med barnen ??
Det var em fin stund.

Idag är det en ledig och grå onsdag.
Borde haft en lång och välbehövlig sovmorgon nu, men bilen ska på service.
I övrigt får vi se vad som händer idag...
Är fortfarande väldigt trött precis som jag varit dom senaste dagarna.
Hoppas ni får dn fin dag.
Kramen

Av Jenny - 2 oktober 2012 08:05

Visst är det höst , det råder det inga tvivel om.
Mörkt, regnigt och halv storm.
Finns vissa fördelar med det oxå.
Levande ljus, en sprakande brasa i spisen och en massa mys.

Idag blir det jobb, hämta barnen och sen vidare för urnsättning.
Ikväll hoppas jag orka med lite träning.
Om inget annat så behöver jag det efter gårdagens hälsokontroll :-)
Kramen

Av Jenny - 1 oktober 2012 12:30

Efter en jobbig natt utan sömn, en motig förmiddag med yrsel så är det snart dax att få domen .
Jag ska på hälsokontroll !
Usch !
Förmodligen kommer resultaten inte visa någon som jag inte vet om sen tidigare.
Och skulle det visa nåt annat så måtte det vara positivt :-)
Tycker i och för sig att det är fel att få en tid precis efter lunchen när man ska vägas.

Idag håller vi tummarna att vi klarat oss från inbrott och andra otrevligheter med tanke på gårdagen .
Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards