Jenny Gustafsson

Alla inlägg under juni 2013

Av Jenny - 20 juni 2013 23:29

Av Jenny - 20 juni 2013 23:24

Vilken dag det har varit ....
Och kväll oxå för den delen....
Städat i värmen, stukat foten, svalkat foten i sjön där det var 21 grader .
Jag , Maja och Sanna var iväg och plockade lite blommor som vi gör varje år dagen innan midsommar.
Samma rutt varje år, men mindre blommor än tidigare år.
Vi har spelat kubb, njutit av den härliga sommarkvällen .
Man vet aldrig när man får uppleva en sån här kväll igen när man bor i detta land :-)

Kramen

Av Jenny - 20 juni 2013 11:19

Oj vilken varm dag man vaknar upp till idag !
Sitter och dricker kaffe på altanen och det är redan 33 grader.
Har mycket tråkiga göromål som är inplanerade och måste göras idag.
Ett gäng ansökningar ska skickas iväg, gräset klippas och huset städas.
Ikväll är det den traditionella blomsterplockningen med maja och Sanna .
Sen kan vi börja fira midsommar :-)
Lika bra att köra igång .....

Kramen

Av Jenny - 20 juni 2013 11:13

Maja somnade lite udda efter ett par fartfyllda dagar hos farmor och farfar.

Av Jenny - 19 juni 2013 20:18

Nu är äntligen vår lilla prinsessa hemma efter ett par dagar i Varberg.
Friden är slut kan man lugnt säga, för nu är det fullt ös :-)

Idag har vi gjort diverse inköp inför midsommarhelgen.
Köpt present till en kär kusin som firas på fredag :-)
Då åkte jag förbi rävlandaskolan och såg att dom idag river en del av min barndom....
Bamba!!!!

Masade mig oxå iväg till gymmet .
En liten stund skulle det bara bli :-)
Det blev 30 minuter crosstrainer , 30 minuter styrketräning och 45 minuter intervaller på bandet.
Supernöjd !!!

Kramen

Av Jenny - 18 juni 2013 09:58

God morgon soliga tisdag !
Jag och Emil har en lugn och skön morgon efter en mardrömsnatt.
Var så otroligt trött när jag gick och la mig, men som ett brev på posten kom en jobbig hosta som vägrade ge med sig .
Satt uppe tills David kom hem vid 02:30 och hoppades på att kunna somna då, men INTE .
04:00 var sista gången jag tittade på klockan, släppte in katten vid 6 och vaknade av telefonen vid halv nio.
Konstigt nog känner jag mig ganska pigg ändå.
Sjuk är det sista jag känner mig på dagarna.
I förhoppning om att rensa ur lite skit ur kroppen så inleder jag tre dagars periodiskfasta idag.
Något kanske man blir av med, sen om det är vikt eller baciller återstår att se :-)

Nu blir det lite städ och planering inför helgen.
Vad gör ni på midsommar ????

Kramen

Av Jenny - 17 juni 2013 21:41

Igår åkte vi till svärföräldrarna i Varberg för att lämna av maja och hennes jämnåriga kusin .
Vi blev oxå kvar en natt :-)


När Emil hade träning ikväll så passade jag på att ta en promenad i det härliga vädret.
Vi har kurat ihop oss i soffan och kollat på Lotta på Liseberg och ätit lite gott :-)
Emil njuter fullt ut av att ha mamma för sig själv <3

Av Jenny - 15 juni 2013 19:48

Killarna åkte ner till lygnevi och fotbollensdag vid nio tiden.
Jag och maja planerade att smita iväg till mamma på en kaffe.
Tji fick jag....
Visst jag fick mitt kaffe, men när vi skulle åka hem i tid så upptäckte jag att jag att det var PUNKTERING på min lilla bil !
Hur kunde det hända ?!?!?!
Suck ..........
Nu har jag dränkt sorgerna i god mat och lite vin.


Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards