Jenny Gustafsson

Alla inlägg under juni 2013

Av Jenny - 10 juni 2013 09:41

God morgon !
Hela familjen har knött ner sig i soffan, kollar på sommarlovsmorgon och äter frukost.
Efter det är slut så är det dax för storhandling.
Kanske inte det roligaste man kan göra en så här fin dag :-)
Dagen kommer även innehålla pw/löpning och ett arbetspass på gymmet.

Kramen

Av Jenny - 9 juni 2013 18:51

Det blev match för Emil idag !
Tyvärr blev det förlust med 2-4 mot västra mark.
Nu har vi ätit kyckling i gorgonzolasås och jag har precis landat i soffan.
Ikväll blir det mys och Wallander på tv.

Kramen

Av Jenny - 9 juni 2013 09:17

God morgon soliga söndag !
Efter två knaggliga nätter börjar det kännas ordentligt.
Emil har varit orolig och tät i näsan på nätterna och har ropat stup i ett.
Vet inte om det är förkylning på gång eller om det är allergin som spökar.
Nu sitter han och är jätte orolig att han inte ska kunna vara med på matchen i eftermiddag.
Men om inget händer så tror jag att han är med.
Om någon är sugen och titta, så är matchen 15:30 i ubbhult.

Sitter och njuter av lite god frukost....
Rysk yoghurt, hemgjord müsli , jordgubbar och givet vis kaffe till.
En bra start på dagen :-)
Sen blir det bröd bak till familjen och mera müsli till mig.
Hittade ett glassrecept som vi kanske ska testa om jag hinner.

Kramen

Av Jenny - 7 juni 2013 08:50

God morgon fredag !
Är det fler än jag som hade söndagsfeeling igår ?
Socken tur jag hade för när jag vaknade i morse så var det fredag :-)

Min lilla Maja har under en period gnällt över att hon haft ont i en tand.
Min första tanke har ju varit hål i tanden, men igår fick vi svar....
En liten framtand nere sitter jätte löst !
Så när vi förklarade för henne vad som skulle hända och att hon skulle få en ny tand fick hon smått panik.
Får se hur detta slutar :-)

Jag och barnen han med mycket igår....
Fika med mamma, fixade graven , bad i Stockasjön och fix i trädgården .
Idag ska gräsmattan få sig en omgång, det ska handlas lite (till barnens stora fasa) och kanske lite städ om energin räcker till.
Hoppas att solen snart ska titta fram.....

Kramen

Ps lite bilder kommer om en stund från gårdagen.....

Av Jenny - 6 juni 2013 09:30

God morgon !
Första dagen på sommarlovet och Sveriges nationaldag.
Jag har två slitna barn efter den intensiva dagen igår.
Först skolavslutning och sen Liseberg till sena kvällen.
Jag offrade mig ordentligt för barnen och kom hem dyngsur, frusen och med en sönderskavd häl.
Vad gör man inte för dom små :-) ??

Idag är det plantering på graven som står på schemat.
Och resten av dagen ska vi bara ta som den kommer, för det är väl så man gör på sommarlovet ?
Nu ska vi strax gå och hämta bilen ....

Kramen

Av Jenny - 5 juni 2013 10:51

Av Jenny - 5 juni 2013 07:40

God morgon soliga onsdag !
Idag är det sax för Emils skolavslutning.
Kan knappt fatta att han redan slutar tvåan.
Tror han tycker det är extra spännande att mormor kommer och tittar :-)

Idag gick jag upp en timma tidigare än vanligt.
Snörade på mig löparskorna och gav mig iväg på en halvtimmas joggingtur .
Så skönt när kroppen väl vaknade till liv :-)
Nu sitter jag och njuter av en välförtjänt frukost.
Ägg, lite yoghurt och kaffe.

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards