Jenny Gustafsson

Alla inlägg under juli 2013

Av Jenny - 30 juli 2013 17:04

Här kommer lite bilder från i går och förmiddagen idag......

Av Jenny - 28 juli 2013 23:52

Oj vilken värme det har varit ett par dagar !
Igår hade vi gårdsfest på 22:an.
Familjerna Karlsson, Gustafsson, Carlsson och Erwegård.

Idag har det varit sjukt varmt ....
Jag har väntat på ett riktigt åskväder som rensar luften lite.
Jag, Maja, Emil och Anton har cyklat en runda, bl.a till en linbana .

Nu längtar jag bara tills imån då det bär av......

Kramar <3

Av Jenny - 26 juli 2013 18:07

Vilken varm dag det har varit idag !
Och idag har jag äntligen tränat ordentligt :-)
Det blev ett hemmapass med MRL.
David har precis kommit hem efter att ha kört gokart.
Han blev trea och det lär vi väl få höra resten av kvällen.

Sitter nu och väntar på fam Kjellgren .
Vi ska grilla och dricka lite gott.

Kramen

Av Jenny - 25 juli 2013 09:38

God morgon gråa torsdag !
Kunde inte riktigt somna igår när det blixtrade och dundrade så.
Så jag ställde klockan för att vara säker på att komma ut en runda på morgonen.
Har faktiskt tänkt mig två pass idag :-)
Och efter en härlig morgonpromenad sitter jag nu på altanen och äter lite frukost.
Avokado och lite skagernröra blev det idag och strax lite kaffe.
Idag får det bli en fixar dag.....
Min väska står fortfarande ouppackad och det ligger flugor i fönstrena.
Alltså finns det en del att göra :-)

Kramen

Av Jenny - 24 juli 2013 20:45

Usch vilken skit dag det har varit !

Vaknade med huvudvärk, svullna ögon och allmänt ur gängorna.

Efter en kopp kaffe och ett par kokta ägg tog jag mig i kragen och åkte till Willys för att storhandla.

Jag hade tjötkorven Maja med mig vilken kanske inte var det bästa för min huvudvärk :-)


Jag hade en tanke att jag skulle åkt lite tidigare till gymmet ikväll innan jag skulle stänga.

Och på så sätt hinna träna lite, men middagen drog ut på tiden, så det sket sig.

Nu är tanken att jag ska gå upp innan familjen i mån, för att hinna gå, jogga eller springa en runda innan frukost.


Vi har bara Maja hemma ikväll, för Emil sover över hos en kompis......igen :-)

När jag kommer hem ska jag unna mig och min huvudvärk lite glass.

Imån hoppas jag att jag vaknar upp pigg, kry och med humöret på topp igen.


Ha en fin kväll <3


Kramen

Av Jenny - 23 juli 2013 18:40

Då var man äntligen hemma!!
En stor värmande kram av familjen och ett glas bubbel i handen.
Vad mer kan man önska ??
Vissa mer glada än andra kanske :-)
.......

Kramen

Av Jenny - 23 juli 2013 08:38

God morgon soliga Filipstad !
Usch vilken bedrövlig natt det har varit.
Kunde inte somna, hade en massa tankar som snurrade och givetvis kom ångesten och knackade på.
Det blir en lång hemresa idag, men jag ska äntligen hem till min älskade familj.
Saknar dom <3

Glömde skriva igår.....
Vi var vid Bjurbäckens slussar och storhöjden .
Fina ställen båda två.

Kramen

Av Jenny - 21 juli 2013 21:17

Gjorde nyss ett inlägg, men det verkar inte som om det blev sparat.

Ialla fall så är jag ganska trött efter ca 60 mil i bilen och den värme som varit idag.
Har precis sagt god natt till barnen via FaceTime .
Jag skriver mer imån .

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards