Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Jenny - 5 juli 2013 22:30

Vilken härlig dag det har varit !
Jag och barnen var i väg på förmiddagen och dom fick prova på att rida.
Till och med jag hamnade på hästryggen, men det kändes att det var länge sedan jag satt i en sadel.

Sen var det bara att åka hem och byta om för att åka på kalas.
God mat och trevligt sällskap.
Jag lyckades hyfsat med maten, men lite god tårta blev det :-)

När vi kom hem så stack vi ut och cyklade en sväng.
Ganska skönt när det inte blåser .
Nu njuter jag av lugnet en stund innan det är läggdax för barn och mamma.

Kramen

Av Jenny - 5 juli 2013 09:29

God morgon gråa fredag !
Idag kände jag att jag är väl värd en go frukost.
Har fått i mig lite rysk yoghurt och hemgjord müsli ,finn crisp med skinka och nu har jag kommit till kaffet.
Jag är fortfarande sjukt nöjd med mitt träningspass i går :-)
Idag vet jag inte om jag får in någon träning, för det vankas överraskning för Maja.

Veckans resultat blev...........-0.6 kg !
Bara 0.5 kg till så är båda mina graviditeter borta :-)
Sen kommer det sista fin liret som jag antar kommer bli det tuffaste.
Ikväll kommer jag ställas inför en tuff utmaning.....
Ska på kalas och jag vet att det alltid serveras supergod mat där och allt är ju inte lchf anpassat direkt.
Men jag ska göra mitt bästa !

För att komma tillbax till Majas överraskning......
Om en stund ska jag och Maja åka och hämta Sanna, som har fixat att Maja ska få rida.
Maja fick veta det igår och har varit lite spänd sedan dess.
Undra vem som är mest spänd :-)

Ha en fin dag !
Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards