Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Jenny - 16 juli 2013 21:08

Äntligen !!!!!!
Äntligen har min älskade make semester :-)
Som jag och barnen har längtat.

Nu har jag suttit på altanen och kollat på allsång på Skansen på paddan efter som tvn är upptagen pga fotboll.
Satt samtidigt och drömde mig iväg till Stockholm dit jag och mannen min ska åka i augusti.

Iväntan på att få tvn så sitter jag och lyssnar på lite go musik.

Imån blir det en tur till tippen med skräp både från vår källare och mammas garage.
Hårt slit belönas med grillat hos oss på kvällen.

Kramen

Av Jenny - 16 juli 2013 08:09

God morgon gråa tisdagsmorgon !
Igår hade jag en sjukt effektiv dag.
Fick röjt och rensat i källaren.
Man kan inte tro att det är vår källare längre :-)
När David kom hem från jobbet så fick vi ett oväntat men uppskattat besök av Davids kusin från skåne.
Sen stack jag ut på en powerwalk med efter följande styrkeövningar.
Men jag kunde lätt konstatera att jag bränner ju nästan ingenting på ca en timmas pw.
Får bli mera löpning helt enkelt.

Inatt har jag sovit jätte dåligt :-(
Vaknat och vänt mig hela natten .
Och när David hade åkt kunde jag inte somna om och maja vaknade 6:30.
Känns som om hon kommer stupa tidig i säng ikväll.
Sitter och väntar besked från David ifall han går på semester idag eller på fredag.
Det är verkligen noll koll på hans jobb just nu och alla ansvariga har gått på semester.

Nu blir det en massa kaffe och ett glas med c-vitaminer i väntan på att sommarlov ska börja.
Sen blir det en snabb sväng till Kinna med barnen.

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards