Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Jenny - 1 juli 2013 19:45

Idag har jag belönat mig själv med lite nya träningskläder :-)

Åt även en god kyckling och pestosallad på McD.
Den kan jag rekommendera om man nu hamnar på det stället :-)

Kramen

Av Jenny - 1 juli 2013 09:26

God morgon första juli !
Fick lite sovmorgon idag.
Emil vaknade först av alla och då var klockan 8:40.
Maja fick jag väcka kl nio eftersom hon ska lägga sig tidigt ikväll inför sista dagisveckan.
Sitter just nu och dricker mitt morgonkaffe och tittar på sommarlov i väntan på att åka till gymmet .
Idag höjer jag ribban lite till och lägger mer fokus på löpning inom två sista veckorna tills varbergsloppet .

Igår var Emil på sin första Elfsborgsmatch .
Och vilken tur han hade...... Dom vann med 5-1 :-)
Lyckan var total !
När han kom hem blev det lite helgmys eftersom David har jobbat hela helgen.
Det blev grillad ryggbiff, vitlöksbea och familjen hade potatis till, men jag hade smörstekt vitkål.
Till efterrätt blev det chokladmousse gjord på mörk mintchoklad.

Innan jag gick och la mig fick jag en chans att klappa mig själv på axeln......
Jag har tagis mig igenom hela helgen med fotbollscup och andra frestelser , men ändå ätit en massa god mat utan att ha gått upp ett enda gram !
Det går om man vill !!!!! :-)

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards