Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av Jenny - 15 augusti 2014 20:16

Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera bloggen det sista !
Förlåt !
Det har varit mycket träning, jobb och tankar det sista .
Har rent ut sagt varit ganska egoistisk den sista tiden och funderat mycket på vad jag vill och vad jag känner.
Det finns säkert dom som skulle vilja idiotstämpla mig för det , men det struntar jag i !
Jag har varit väldigt nöjd med mina träningsresultat dom sista två veckorna.
Har snittat två till tre timmars träning om dagen....
Kosten har varit fläckfri fram tills idag då jag svävat ut lite, men absolut inga mängder.

Imån är det en fullspäckad dag.
Först ska jag vara med på torsdagen i sätila med Henkon.
Sen direkt vidare och springa sätilaloppet.
Efter det ska Emil ha en kompis hemma som ska sova över.
Tror jag kommer somna gott imån :-)

På söndag blir det en lugn dag....
En avslappnande promenad, mys med barnen....
Verkar bli ganska dåligt väder på söndag... :-(


Ha en fin helg <3

Kramen !!

Älskar verkligen denna bilden!

Det är mörkt på morgonen när jag är ute och springer :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards