Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 31 augusti 2014

Av Jenny - 31 augusti 2014 10:25

Oj oj oj vilken kickoff vi hade igår med personalen på gymmet.
Hemlig aktivitet och middag på båthuset.
Aktiviteten visade sig vara
laserdome !
Har aldrig provat det innan , men det var absolut inte sista gången jag gjorde det :-)
Såååååå jäkla kul !
Och vilket härligt gäng !!
Sen att jag fick hyfsade resultat gjorde ju inte saken sämre :-)
Sen blev det grillbuffe på båthuset...
Jag var vrålhungrig.
Många skratt och sköna samtal blev det.
Som grädde på moset fick vi till en treplanka :-)

Promenaden hem var inte lika trevlig....
Regn, mörker och två bilar med x antal killar i varje som körde sakta fram och tillbax , tykade sig när jag gick.
Kändes ganska kymigt faktiskt.
Gick bitvis i diket ...
Somnade gott vid 01:30 och vaknade 06:15 !
Kanske hade behövt någon timma till eller två.

Har spenderat morgonen i soffan, frukost framför tvn.
Sen är det dax att hämta barnen och i eftermiddag blir det en promenad .

Tack alla inblandade för en härlig eftermiddag/kväll igår !

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards