Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 25 augusti 2014

Av Jenny - 25 augusti 2014 05:42

God morgon !
Då var denna helgen oxå över...
Har hunnit med ett besök på Ikea med mamma, middag hos mamma, brödbak, städning och givetvis träning.
Igår var jag på ett spinningpass!
Och ni som följt mig länge vet att jag provat detta innan, men jag har alltid fått ont i knäna , baken och svanken.
Men jag känner inget sånt alls, mer än vanlig hederlig träningsvärk.
Och den heter duga kan jag säga :-)
Kanske var detta början på att smyga in spinning i mitt träningsschema :-)
Idag blir det två pt-kunder och givetvis ett gäng timmar på kontoret .
Ett av passen är en provträning och den ser jag extra mycket fram emot...
En riktig utmaning !

Dax att packa gymväskan , jumpapåsar, frukost och lunchlådor.
Låter som om jag har värsta flyttlasset med mig på morgonen ;-)
Kanske ska få lite fart på mina ungdomar i soffan oxå , så vi kommer iväg i tid :-)

Ha en fin dag !

Kramen

En promenad i lördagskväll

Det har aldrig varit så gott med frukost som efter spinningpasset igår :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards