Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Jenny - 4 november 2009 12:50

Fryser idag och har ingen arbetslust.

Funderar mycket på den ständiga frågan just nu.

Vaccinera eller inte !

Precis när jag hade bestämt mig att jag skulle vaccinera både mig och Emil så fick jag höra flera som hade blivit dåliga av sprutan.

Men man blir väl ännu sämre av influensan än av sprutan.

Med tanke på att vi i Sätila inte får vaccinera oss innan någon gång i december så hinner man antingen få gresasnöva eller så har vaccinet tagit slut.

Pest eller kolera !?

 

Ikväll är det soffan som gäller.

Båda barnen är snuviga och jag hoppas erkligen att det stannar där.

Nä en stor brasa i öppna spisen , en kopp grönt te och en bit mörk choklad så är kvällen räddad eller.......ja en varm man som värmer mig är ju inte helt fel heller :)

 

Nu får det nog bli en värmande kopp kaffe ...om det finns något!

 

Ta hand om er !

Kramar JeGu

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards