Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Jenny - 5 november 2009 12:56

14 grader inne är inte något att rekommendera !

Och det har ändå inte blivit riktigt kallt ute än...brrrr.

Tycker synd om mina förkylda barna att komma hem till en igloo efter dagis.

Och det blir ingen värme fören jag kommer hem efter som David inte "kan" tända

i varken vedspisen eller öppna spisen.

Och han ska vara MAN !?

Nja !

Har precis mailat leverantören till våran kassett vad dom sysslar med !

Undra om man får något svar :)

 

Åh vad tråkigt ! :)

Fick just veta att telefonsystemet ligger nere i en halvtimma till !

Va lessen jag blir.

Det är typ halva min arbetsuppgift.

Då kan jag dricka kaffe en kvart och fakturera i en kvart :)

 

Idag har jag skickat ut inbjudningar till släktens årliga julresa som från början bara var ett kärringrally.

Men iår blir middagen efteråt hos mig istället för hos mamma.

Det ska bli kul !

Längtar redan.

 

Kramar JeGu

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards