Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Jenny - 23 november 2009 13:32

Efter en barnledig lördag borde man väl vara utvilad...eller ?

Känner mig lite seg och har lite ont i huvudet.

Men jag vann ialla fall på bowlingen i lördags.

Jag får väl glädjas åt det :)

 

Vi hade en jätte mysig dag i stan.

God mat, dryck och lite senare på eftermiddagen fick vi oxå trevligt sällskap.

Den här dagen kommer man leva länge på !

 

Ikväll är det dax för löpning igen!

Jag ser faktiskt fram emot det.

Idag börjar min och I "tävling".

Hon går på viktväktarna och jag lchf.

Vi ska köra i tre veckor sen får vi se.

Just nu ska jag vara glad att det inte finns något godis eller liknande, för då hade jag tryckt i mig det utan att tveka.

 

Förhoppningsvis får vi vårar bredband idag eller imån.

Efter att ha beställt det tre eller fyra gånger så ska det nu äntligen vara på väg!

Den som lever får se !

 

Dax att jobba lite igen !

 

Kram på er !

JeGu

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards