Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Jenny - 18 november 2009 14:34

Det finns en stor nackdel med att sitta i växeln.

Oftast tar kundera ut alla aggressioner på mig och när dom väl får prata med en säljare så är dom hur lugna som helst.

Det har varit mycket negativ skit idag , men ändå är jag på bra humör.

 

Längtar så tills lördag.

Jag och David ska till stan.

Titta i affärer,äta god lunch(utan att bli störd) bowla och kanske dricka en öl eller två. :)

Kanske ska A & H med.

 

Är väldigt stolt över mig själv.

Både i måndags och igår va jag ute och sprang ca 5-6 km/dag.

Inte dåligt med tanke på att jag knappt har tränat sedan vi fick huset.

Men sen har jag träningsvärk oxå.

Nu blir det ingen löpning förens till helgen.

Men ikväll ska jag få in min träningscykel i huset.

Förhoppningsvis får jag trampat ett par km/kväll när barnen har somnat och det inte är nå bra på tv.

 

Nu är det bara att vänta på att klockan slår 16:00 då jag får åka hem till mina älsklingar !

 

Kram på er !

JeGu

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards