Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Jenny - 5 augusti 2010 20:42

Hej mina vänner !

Nu har jag äntligen fixat fram lite fler semester bilder.

Först blir det från Borås djurpark...

 

 

Tyvärr blev det inte fler bra bilder där ifrån.

Men desto fler blev det på Astrid Lindgrens värld !

 

Emil och Maja på Junibacken !

 

Emil hälsar på hos Pippi.

 

Emil och Sanna hos Pyssling

 

Mina söta barn   

 

         

 

Hittade en till bild från djurparken!              

Ganska maffig !

 

Idag kom äntligen våran nya tvättmaskin (flera dagar för tidigt).

Oj oj oj va kul det kan vara att tvätta :)

Denna dagen har gått i städningens tecken.

Emil har lekt med Anton så jag har bara haft Maja hemma i eftermiddag.

Precis när jag hade svabbat golvet och duschat så kom Emil hem.

Det kallas tajming !

David åkte till stan vid lunchtid för att köra gokart med Mattias, Lars m.fl

Där efter skulle dom till Liseberg för att äta på Tyrolen och köra en femkamp.

Ska bli intressant att se vilken buss han kommer hem med :)

Han har redan missat den första !

Nu ska jag sjunka ner i soffan med min bok och ett glas vin och bara mysa.

Imorgon ska jag fixa lite med utsidan på huset och vädret tillåter.

I mån är det sista semesterdagen !

Vill inte riktigt tänka på det ännu, men det är svårt att undvika.

 

Sov gott och dröm sött !

Glöm inte att kramas mycket !

 

Kramar Jenny     

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards