Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Jenny - 12 augusti 2010 11:51

Hej igen !

Nu har magen kurrat i snart en timma.

Det är en hungrig dag i dag.

Fick precis ett mms från David....han har målat färdigt näst sista sidan på huset.

 

Läste precis på gt att en dåre hade rymt ifrån rättspsyk på Lillhagenssjukhus och stuckit ner en vårdare med en sax.

Kymigt tycker jag.

Mamma jobbar inte långt där ifrån.

 

6 minuter till lunch !

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 12 augusti 2010 07:20

God morgon mina vänner !

I går när jag kom hem var det bara att dra på sig regnkläderna inför promenaden.

Men jag kom inte många meter innan jag fick vända,

för på vägen kom mormor och morfar körande.

Oväntat men roligt besök !

Men när jag väl kom iväg på min runda med Ronja så hade skyfallet avtagit och det var mestadels uppehåll.

Efter det att Maja hade somnat satte jag mig i soffan med min bok.

Den är väldigt fängslande !

Jag kan inte ens låta bli boken när jag sitter och äter frukost.

Min lugna stund på morgonen när övriga i familjen sover.

 

Idag blir det löpning när jag kommer hem.

Hoppas att träningsvärken försvinner tills dess :)

Innan jag åkte till jobbet i morse dammade jag av en gammal cd singel som jag lysssnade på i bilen.

En väldigt bra text.

 

I found out reason for me

To change who I jused to bee

A reason to start over new

And the reason is you !

 

Stavningen kanske inte är på topp när det gäller engelskan :)

 

Det blev inget uppgraderat sim kort i går.

Det skulle kosta 250 kr för att beställa kortet,

men när mamma ville ha nytt kort så FICK hon sitt kort gratis.

Bussigt !!

 

Dax att börja röjja i pappershögarna !

 

Ha en bra dag !

 

Kramar Jenny   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards