Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Jenny - 9 augusti 2010 08:03

God morgon mina vänner !

Nu är jag tillbaka i vardagen igen.

Har redan lyckats låsa min dator :)

Jag trodde det skulle bli jätte svårt att gå upp idag , men det var det inte.

 

Resultatet av fyra veckors bra semester blev..........

+3 kg på vågen och +7 cm i midjan !

Anade vad som hade hänt så redan i går kväll anmälde jag mig på Tappa.se igen !

Nu ska jag ner till min mål vikt (om inget annat händer) !

Karaktären brukar ju vara så där :)

Ikväll åker Emil med Anton ner till Varberg för att vara där ett par dagar.

Det blir alltid så tomt när Emil inte är hemma.

Kanske beror på att Maja oftast blir ganska "självgående" när hon är ensam.

När båda är hemma så är det konstant bråk nu mera.

Den lilla har fått en väldigt stark vilja !

I eftermiddag blir det nystart när det gäller löpningen.

Ska bli skönt att komma igång igen.

Om ingen annat så behöver jag komma igång.

 

Igår var det meningen att jag skulle målat färdigt huset, men jag och vädret tänkte inte likadant.

Vi  han precis måla fyra brädor så öppnade sig himlen och det regnade ju konstant hela dagen och det ser tyvärr ut att fortsätta idag oxå.

 

Da att kavla upp örmarna och börja röja !

 

Ha en bra dag !

Kramar Jenny    

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards