Jenny Gustafsson

Alla inlägg under juli 2011

Av Jenny - 21 juli 2011 10:12

         

Av Jenny - 21 juli 2011 09:37

Sitter på altanen och äter frukost efter en go morgonpromenad.

Det gjorde inget att solen försvann, för det är 24 grader på altanen :-)

Idag får jag nog fortsätta med utränsningen av all skit som finns i alla vrår och skrymslen.

Kanske lite brödbak skulle vara på sin plats.....

Och så va det ju det här med middagsmaten...vad sjutton ska man laga.

Har tappat allt vad fantasi heter.

Älskar ju att grilla, men även där kan man ju variera sig lite.

Nu är det en kopp kaffe som gäller innan jag kör igång.

 

Kramis   

Av Jenny - 20 juli 2011 18:33

Nu är jag helt slut efter dagens bravader och totalt oplanerade röjande :-)Vi fick två garderober av två underbara vänner !Och jag är ju inte den som kan vänta innan allt e på plats utan jag började röja ur med en gång :-)Nu önskar jag att dom två nya garderoberna kommer på plats imån så jag får undan allt.Jag har lyckats plocka undan en hel flyttlåda med urväxta kläder och jag har slängt flera påsar med ren skit.Känns skönt !!!!!Nu blir det rosevin och grillat :-)Kramen 

Av Jenny - 18 juli 2011 09:51

Då har andra semesterveckan startat........med regn !

Ska snart skicka iväg David till stora staden för lite go-cart och femkamp.

Kanske inte är det ultimata vädret, men det blir väl vad man gör det till.

Vet inte riktigt vad jag och barnen ska hitta på.

Skulle behöva städa lite , men det är nog det sista jag känner för idag :-)

Inget trädgårdsväder heller.....

Tips mottages gärna :-)

Nu är det kaffetajm !

 

Hoppas på att få upp lite bilder från helgen !

 

Kramis   

Av Jenny - 16 juli 2011 16:45

Njuter av en underbart solig och fin dag i Varberg.Men gårdagen gick inte av för hackor heller :-)Jag och Malin fick åka raggarbil genom hela stan .När vi kom hem åt vi räkor och kräftor.... Fredrik gjorde fond på skalen som svärmor gjorde en underbar fisksoppa på idag till lunchen .Lever ett underbart semester liv i Varberg just nu .Skönt att bli lite bortskämd ibland :-)Ikväll blir det mera raggarbilar....denna gången med Mattias, Valdemar och Hilma eftersom Fredrik och Malin åkt hem.Kramen 

Av Jenny - 15 juli 2011 09:22

Gått en underbar promenad med bra musik och mina tankar som sällskap.

Frukosten har precis trillat ner i magen och nu är det dax för lite kaffe, sen är dagen igång.

Det är ju uppehåll idag.....just ni ialla fall :-)

Hoppas det kan fortsätta vara det resten av helgen då det ska bära av mot Varberg för att kolla på raggarbilarna.

Hoppas på lite bra bilder :-)

Satt just och funderade på en sak.......

Hur lär man en katt att inte hoppa upp på bordet och speciellt när det finns levande ljus på bordet.

Molle är totalt orädd när det gäller ljus.

Här om dagen brände han upp lite morrhår .....ooops !!

Kanske är dax att dra igång dagen, men det går så låååångsamt.

Tur att man har semester :-)

 

Kramen   

 

Av Jenny - 13 juli 2011 20:05

            Slottskogen med mamma , Sanna, Maja & Emil !


              High Caparall med fam Kejllgren !

Av Jenny - 13 juli 2011 09:37

Har landat på altanen efter morgonrundan......så skönt !

Äter frukost i min ensamhet (efter som ingen annan vill sitta på altanen med mig) och laddar inför gräsklippningen.

Känner mig lite sliten efter gårdagens hålligång på High Chaparall.

Men va kul barnen hade !

Det riktigt lyste i deras ögon :-)

Det ska bli skönt med en dag utan några planer.....det får bli som det blir.

Har en stoooor önskan om att fönsterfodren skulle hoppa på plats av sig själva, men det kan´jag nog glömma :-)  

 

Jag SKA försöka ladda upp bilder under dagen !! :-)

Har hur mycket bilder som helst i kameran nu.

 

Kramar Jenny   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards