Jenny Gustafsson

Alla inlägg under juli 2011

Av Jenny - 11 juli 2011 22:28

Då är första dagen på semestern på semestern gjord...Flera timmar av dagen har jag spenderat med fina min bästa vän Mia i Kungsbacka.Lite reashopping och matinköp i för trippen till High Chaparall i morgon.Det ska bli hur mysigt och roligt som helst .Sitter just nu och varar ner efter en grillkväll med Kjellgrens.Tittar på GSI Johan Falk , men jag borde egentigen gå och lägga mig för länge sedan :-)Morgondagen kommer bli en toppendag .Kramen 

Av Jenny - 9 juli 2011 17:08

Sitter och väntar på att David ska komma hem från jobbet.

Idag har det varit en underbar dag.

Precis som jag hade tänkt mig.

Emil och Maja gick ner till Felix och Tuva på förmiddagen för att leka.

Maja följde med mig hem igen efter jag hade varit på delikatessen och handlat alldeles för mycket, men åh så goda saker :-)

Emil kom precis hem efter både lek och bad med Felix.

Nu leker barnen med Scott som vi passar ikväll.

 

    Emil & Felix och Maja & Tuva

 

       Bilder från morfars 75 års kalas i går !

 

    Titt ut :-)

 

      Kusinerna i Kållered !

 

    Molle och hans favvo tiger :-)

 

Nu ska jag förbereda middagen.

Grillad kycklingfile, potatis från Friared (super goda)

och en god chutney från delikatessen.

 

Ska förbereda inför en utflyck imån med barnen, mamma och Sanna.

Har förhoppningar på att få med mig mormor och morfar oxå.

Naturhistoriskamuseet och slottskogen !

 

Kramen   

Av Jenny - 9 juli 2011 10:12

Denna sköna, underbara kännsla !!!!

Semester.....smaka på det order så kanske du känner likadant som jag :-)

Idag ska jag tvinga mig själv att ta det lugnt !

Delikatessen är det längsta jag ska förflytta mig :-)

Mysa med barnen, titta på när dom badar i poolen kanske......

Bara vara !!


Önskar alla mina vänner en underbar dag !!


Kramen   

Av Jenny - 8 juli 2011 15:24

Ja då var allt undanröjt på jobbet.Nu är det bara att vänta ut tiden :-)När klockan är slagen ska jag bege mig ut i skitvädret och iväg på morfars 75 årskalas som redan har börjat.Bara 30 minuter kvar !!!!

Av Jenny - 8 juli 2011 07:20

Välkommen sista arbetsdagen innan semestern !!Bara 8 och i skrivande stund 36 minuter kvar tills jag går på semester.Tänk att man kan bli så glad av att man ska få vara ledig i 4 veckor :-)Några små utflykter m.m är planerat och rester får bli som det blir.Vet i alla fall att jag ska spendera dom två första dagarna hemma med barnen och vänta ut David tills han går på semester.Smider oxå lite hemliga planer ......... Ha en underbar dag !Kramen 

Av Jenny - 7 juli 2011 07:43

Bara en ynka dag kvar efter idag !!!!Sen är det äntligen semester :-)Igår satt vi på altanen i våra nya badenbaden stolar tills klockan nästan var tio.Med det var så skönt.Nästan som en försmak på semestern.Och till min förvåning när jag dukade av middagen igår....Jag hittade Molle i komposthinken !!!!!Det gäller att vara nyfiken på allt :-)Idag blir det nog ingen löpning....vi ska till banken IGEN !Börjar tröttna ordentligt på det stället.Hoppas ni får en toppendag !Kramen 

Av Jenny - 6 juli 2011 09:48

Efter en underbar och lugn natt så följer en skön morgon.Sov till åtta, morgonpromenad med David och nu frukost.Färska frallor och lugn och ro :-)Nu fattas bara en kopp kaffe sen bör det av emot Varberg för att hämta hem våra guldklimpar .Underbara lediga dag .Kramen 

Av Jenny - 5 juli 2011 21:20

Åh jag blev plötsligt så sugen på att åka till Stockholm ett par dagar !Har inte varit där sen vår "bröllopsresa" :-)Men det kostar ....Jag har fortfarande inte lämnat soffan för att börja städa, men jag har ju ett par timmar på mig :-)Kramen 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards