Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Jenny - 10 juni 2011 20:49



Av Jenny - 10 juni 2011 20:43

Av Jenny - 10 juni 2011 20:35

Har precis tömt kameran....

Hur väljer man ut några få bilder av 320 st ??

Jag har försökt välja några bra :-)

 

                          

 

Hoppas ni får en bra helg !

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 10 juni 2011 15:36

Åh herregud va trött jag blev !!Sitter nästan och nickar framför datorn.Men nu är det inte långt tills jag får åka och hämta barnen och ladda upp inför fredagsmyset.Det är väl Inge ide att jag säger att jag ska lägga mig tidigt för det kan jag nog glömma.Varje gång jag tänkt göra det så har barnen varit hur pigga som helst.Jag får väl göra som jag brukar när barnen är pigga och David jobbar fredagkväll.Baka bröd :-)Längtar tills imorgon när jag ska ut och springa igen !Har faktiskt lite abstinens :-)Är det bara jag som har det ??Ska försöka fixa lite bilder i kväll..Kram Jenny

Av Jenny - 10 juni 2011 07:42

Önskar jag kunde säga att det är en underbar fredag, men det kan jag inte.Kanske om ett par timmar, men inte nu.Jag är trött och känner mig lite nere idag :-(Igår var det Emils första skolavslutning!Det var ett jätte fint framförande av några låtar som dom hade övat in och efter det var det tårtkalas.När vi var klara i skolan så trottsade vi vädret och åkte till Liseberg.Det var blött, men roligt :-)Alla var helt slut när vi kom hem , men inte Maja!!Ändå så hade hon gått hela tiden på Liseberg och åkte en massa och dessutom så höll hon sig vaken hela vägen hem.Hon kommer nog vara ganska mosig i kväll efter en dag på dagis oxå.Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards