Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Jenny - 17 juni 2011 17:17

Börjar bli en vana att tömma kameran och telefonen på fredagar :-)

 

  Bra när man får vägskyltar på posten :-)

 

  Lillasyster   

 

  

Min coola lilla tjej :-)

 

 

EGO !!!!!

      


Nu laddas det inför fredagsmyset hos fam Gustafsson.

Eller.....nja några laddar ....

Emil tog fyris ner till Felix :-)

Så roliga är vi !

 

Hoppas ni får en underbar kväll !

Kramas massor   

 

Kram Jenny

Av Jenny - 17 juni 2011 12:21

Godare lunch har jag ätit :-)Har såååå mycket att göra och i samma takt som jag jobbar undan så fylls det på i andra änden.Det fick helt enkelt bli en nutrilette till lunch idag.Hoppas på något godare till middagen i kväll :-)Hade varit väldigt skönt att få undan alla dessa högar innan jag tar helg.Bara att kavla upp ärmarna och köra igång igen !Kram Jenny

Av Jenny - 17 juni 2011 07:40

Idag vakna jag upp till en grå och regnig fredag .Lite annatn igår.När jag sprang igår trodde jag nästan att jag skulle tuppa av pga den varma och lite jobbiga luften som va.Men jag kom runt .1 mil blev det !Hur skönt som helst när jag kom imål .Nästa gäng jag byter distans blir det nog 1.2 mil.Ikväll bli det ingen träning utan fredagsmys med familjen och jag tror nog jag ska unna mig ett glas vin eller två.Ta hand om varandra !Kramar Jenny 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards