Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Jenny - 14 juni 2011 12:51

Fattar inte varför jag blir så himla trött mitt på dagen!Det har varit så i flera dagar nu och förut höll jag på att nicka konstant under ett knformationsmöte.Alla säger att man ska bli piggare av att träna, men igår kväll nån timma efter löpningen så var jag tvungen att koka mig en kopp kaffe för att se om jag blev piggare av det, men det hjälpte inte .Hoppas eftermiddagen blir lite lättare.Som tur är så e jag telefonbefriad idag så jag kan upp och röra lite mera på mig idag .Hoppas ni får en skön eftermiddag Kram Jenny

Av Jenny - 14 juni 2011 05:45

Åh vilken härlig runda jag sprang igår .Tänkte först ta den vanliga 5 kilometaren efter som regnet hängde i luften, men när jag väl började springa så kändes 5 km för enkelt, så jag fortsatte.....Och just när jag var som mest nöjd med mina kilometer tider så dog telefonen !!!!När jag bara hade ca 0.5 km kvar och gick in för ett nytt rekord på den rundan!Detta betyder ju bara att jag får springa samma runda igen på onsdag .Nu ska jag försöka snygga till mig innan jag ska bege mig till jobbet.Nya utmaningar väntar på mig idag .Kram Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards