Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Jenny - 11 juni 2011 22:10

Nu är jag trött och väldigt nöjd med min dag.

Började med en löparrunda på 9 km !

Åh va skönt det va när jag hade klarat det, men jag måste öka tempot en aning om jag ska klara milen på 60 minuter :-)

Sen kom mamma och Sanna hit och fikade, tittade på Maja som skulle visa att hon kunde cykla och sen en sväng ner till delikatessen.

Resten av dagen har bestått mestadels av trädgårdsarbete.

Men precis nör jag skulle dra i gång trimmern så kom Christer, Johanna, Fanny och Stina hit.

Men tiden går fort när man har trevligt :-)

Det fanns inget tid över till mer jobb i trädgården.

Middag med en trött Maja och en superallergisk Emil.

Maja somnade som en stock i soffan till bollibompa och Emil spelade lite tv spel innan han somnade.

Nu har jag gjort en sats bröd som står redo i kylen tills frukosten i morgon.

Nu kallar kudden på mig :-)

 

Natti   

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards