Jenny Gustafsson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Jenny - 18 augusti 2011 06:57

Idag börjar vår stora kille första klass !Det är helt ofattbart.Han är så spänd att han inte kan åka bussen första dagen :-)Kan ju bero på att Felix inte heller åker idag.Har sovit so en stock fram tills tretiden inatt, sen låg jag och slumrade till och från.Vissa nätter kan jag vakna flera gånger och tro att jag har försovit mig, vilket är skit jobbigt.Ha en bra dag !Kramen 

Av Jenny - 17 augusti 2011 18:52

Äntligen har jag landat i soffan efter en blöt löparrunda och en god middag.David och Emil är och kollar på fotboll .Imån ska min stora kille börja ettan !!Tänk va tiden går....Kramen

Av Jenny - 17 augusti 2011 08:30

Ja då var det onsdag igen och det är ju lika med ledig dag.

Underbart att ha en dag mitt i veckan när man kan gå och grejja i sitt egna tempo.

I gårkväll fick jag ett ryck och började städa under diskbänken, tvätta fönsterna .....ett bra sätt att rensa alla tankar på.

Idag ska jag fortsätta med städningen.....

Idag är det kylen och frysen som ska få sig en omgång.

Vet bara inte hur jag ska lyckas hålla maten kall, men det löser sig väl.

 

Här kommer lite bilder......

  Pärlan !

 

  "Molla" i Majas dockbilstol :-)

 

      

 

Kramen   

 

Av Jenny - 16 augusti 2011 12:39

Nu har jag varit på utbildning i tre timmar och dessutom hölls den av en norrman vilket inte gjorde det hela lättare :-)Hoppas att det var något som fastnade.Nu ligger det stora högar på mitt skrivbord som jag ska ta itu med innan jag går hem i eftermiddag och tar en dag ledigt :-)Det var meningen att vi skulle få hem vår ved imorgon, men av någon anledning så har det blivit flyttat tills på fredag som det ser ut nu.Hade faktiskt sett fram emot lite kroppsarbete imån :-)Men det finns väl annat att göra.Nu kavlar vi upp ärmarna och kör med full fart igenom denna eftermiddag!Kramen 

Av Jenny - 16 augusti 2011 07:23

Tänk hur mycket lättare det är att gå upp på morgonen när det är ljust och man ser att solen är påväg upp :-)Underbart !Igår kväll fick jag ett av mina ryck...Först tränade jag lite , bakade bröd , lekte med Maja , dammsög m.mEfter det så landade jag i soffan med gott samvete :-)Emil försvann ner till Felix med en gång när vi kom hem och Maja bara gick och mumlade runt :-)I dag är det utbildning på förmiddagen .Kul med lite omväxling :-)Ikväll ska jag rota fram alla papper till den nya banken.Kramen 

Av Jenny - 15 augusti 2011 12:34

Har så smått börjat inse att det kanske inte blir något midnattslopp för min del :-(Det är bara två veckor kvar, men träningstiden är knapp och nu när David börjar med att jobba en vecka med kvällar så kan jag med lätthet räkna mina kommande träningspass på min vänster ands fem fingrar.Snörpligt....Jag har inte gett upp ännu, men jag tvivlar starkt på att jag hinner hitta formen på två veckor.Kramen

Av Jenny - 15 augusti 2011 07:11

Vilken helg......vilken morgon....Helgen har varit fartfylld och rolig fram tills i går på förmiddagen.Magen började krampa , yrsel och illamående.Börjar tro att jag ätit nåt olämpligt.Vaknade i morse och kände mig okej, men det varade inte länge :-(Hoppas det ger med sig snart !!Igår fick vi oxå ett lustigt besked.....Vår Molle är en tjej !!!!!Snacka om falsk varudeklaration :-)Och en positiv sak är i alla fall att jag gått ner 1.5 kg på en vecka !!!!Kanske inte är så konstigt med tanke på magen :-)Ha en bra dag !Kramen

Av Jenny - 12 augusti 2011 07:01

Vilken morgon !!Satt vid köksbordet och såg hur molnen skingrade sig för att lämna plats åt den klarblå himlen.Det gör ju inte saken sämre att det är fredag :-)Idag tog jag den nya pärlan på en test tur till jobbet .Gick ganska bra tycker jag :-)Det är nog första gången som jag har haft detta svåra val på morgonen.Med tanke på att vi typ aldrig har haft två bilar samtidigt som jag har kunnat tänka mig att köra :-)Nu är det bara att hålla tummarna att den kommer att fungera klockrent så länge vi har den .....Ikväll blir det att ägna kvällen åt att packa till barnen.Imorgon åker dom till farmor och farfar i Varberg en natt.I mån är det kusinträff på Davids sida .Hade det varit för min sida så hade det väl varit överstökat på nån timma då vi är väldigt få :-)Kramen 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards