Jenny Gustafsson

Alla inlägg under november 2012

Av Jenny - 11 november 2012 16:56

Dom blev faktiskt efter många om och men bra !
Hoppas bilden kommer med.....

Av Jenny - 11 november 2012 16:40

Vilken dyster dag det har varit idag .
Inte bara det gråa och regniga vädret ......
Har fått besked om att företaget som David jobbar på kanske går i konkurs inom kort.
Jag och barnen var på kyrkogården och tände ett ljus och satte en ros i vasen.
Det kändes lite tungt idag....

Snart ska vi förbereda middagen tills David kommer hem efter en lång dags arbete.
Pannbiffar med bacon i, gräddsås och potatismos blir det.
Och till efterrätt en liten tårta.
Just nu har jag ett försök till lchf knäckebröd i ugnen.
Får se om det blir burken eller soppåsen för dom.

Kramen

Av Jenny - 11 november 2012 12:35

Av Jenny - 11 november 2012 07:51

Sitter och äter frukost med mina små och lyssnar på alla deras planer inför kvällen när David kommer hem :-)
Ute är det grått och trist.
Hade hoppats på lite fint väder när jag ska ut i trädgården och fixa.
Är trött på att bara vara inne och greja.

Igår kväll var jag ute och gick.
Men istället för att ha musik i öronen så fick jag på min spännande ljudbok.
Hade kunnat gå hur långt som helst :-)
Tyvärr har jag fått ont i mitt knä igen.
Inte när jag gör nåt utan efteråt.
Vet inte riktigt vad det beror på.

Nu drar vi igång denna söndag i mysets tecken <3

Kramen

Av Jenny - 10 november 2012 19:17

Huset är städat, Maja har varit på barnkalas själv, Emil har haft kompis hemma och jag har varit ute på en pw.
Efter middagens currykycklinggryta så väntar vi nu på kvällens Så mycket bättre .
Till det blir det lite goda ostar och ett glas vin.
Imorgon blir det långt arbetspass för David och simskola för mig och Maja .
Efter det blir det den obligatoriska söndagsfikan hos mamma och ett nytt ljus ska tändas på graven.

Kramen

Av Jenny - 10 november 2012 09:03

HärlIga lördag !!
Hade gärna haft en slappar dag idag, men det är en hel del inbokat.
Klippning, barnkalas, fixa och dona.
Förhoppningsvis slutar dagen med soffmys och Så mycket bättre.

Kramen

Av Jenny - 9 november 2012 18:56

Kom hem med värsta aggressionen från jobbet.
Ändrades snabbt när mannen min bokat en hotellnatt i Göteborg med julshopping, bowling, god mat och en massa kvalitetstid med min man.
Precis vad jag/vi behöver nu!
Och jag tackar mina underbara mostrar, mormor och morfar för den möjligheten <3
Nu ska vi bara hitta en barnvakt :-)

Har precis ätit en god middag som David har lagat .
Långkok.....en god gryta som puttrat i flera timmar.
Super gott !!!

Kramen <3

.

Av Jenny - 9 november 2012 17:08

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards