Jenny Gustafsson

Alla inlägg under november 2012

.

Av Jenny - 7 november 2012 10:27

.

Av Jenny - 7 november 2012 09:26

Av Jenny - 7 november 2012 09:12

Vilken fin överraskning jag fick igår när jag kom hem från jobbet .
Precis vad jag behövde !

Idag är det ledig onsdag .
Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska göra idag.
Vi får se !
Men ett måste är ju att ta sig ut i det fina vädret och ikväll blir det spinning.

Men först kaffe !!
Kramen

Av Jenny - 6 november 2012 15:45

Jaha då var papprena om uppsägningen påskrivna och klara.
Då väntar jag bara på besked om när jag blir utsläppt .

Någon som har ett passande jobb i rockärmen så hör av er !

Kramen

Av Jenny - 6 november 2012 06:11

Vem har sagt att "åh dina barn är så stora nu så du kan ju sova hela nätterna".
Eller hur !
Fyra gånger har jag varit uppe inatt .
Så dålig sömn och fruktansvärt dåligt humör (och lite träningsvärk) är vad jag tar med mig in i denna tisdagen.
En massa tankar som snurrar och beslut som ska fattas......

Kram

Av Jenny - 5 november 2012 20:00

Ägg , majonnäs och en proteinshake efter ett tufft TRX pass.
Kommer förmodligen inte kunna lyfta armarna imån .
Men det är med en go känsla i kroppen som jag nu kryper ner i soffan för att kolla på sommarpratarna.

Kramen

Av Jenny - 5 november 2012 06:12

Jag har alltid haft lätt för att somna/sova, men inte längre.
Kunde inte somna i gårkväll och det blev ju inte lättare när Emil gick i sömnen .
Jag har haft katten i ena armhålan och Maja på den andra armen.
Har ingen bra magkänsla inför denna dagen.
Känner mig låg......
Hoppas kvällens TRX pass kan få mig på bättre humör.

Kramen

Av Jenny - 4 november 2012 18:18

Har precis fått hem min uppspelta son som varit på IFK kalas.
Besök på kamratgården och match mellan IFK och Djurgården.
Har precis fått en genomgång av laguppställningen :-)
Nu blir det soffan resten av kvällen .
Har en liten yrsel som vägrar ge med sig.
Bollibompa, Solsidan mys i soffan och sen kudden .
Imån är det åter till jobbet....

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards