Jenny Gustafsson

Alla inlägg under november 2012

Av Jenny - 4 november 2012 13:43

Tänk va skönt det kan vara att ligga på soffan ibland när man känner sig lite seg.
Jag och Maja har varit på simskolan, fikat med mamma och tänt ljus på graven.
Nu har vi skickat iväg David till jobbet och jag och Maja slappar en stund och kollar på Bamse .
Har mycket som skulle behövas göras , men jag väntar på att energin ska komma till mig.
Måste först och främst baka bröd !

Kramen

Av Jenny - 3 november 2012 20:41

Nu har jag återigen fått på mig myskläderna efter att ha varit på vårt gudbarns 11års kalas.
God mat, trevligt sällskap.
Men idag är jag inte på något kalashumör.
Fick med mig två snälla barn hem som nu har stängt in sig på sina rum för en stunds nervarvning .
Imån är det simskola för mig och Maja och Emil ska på kalas i Göteborg .
Ska titta färdigt på Så mycket bättre och sen ska jag krypa ner i min goa säng.

Kramen

Av Jenny - 3 november 2012 10:00

Borta bra , men hemma bäst !
Inget slår min egna säng :-)
Igår kväll blev det en lugn kväll i soffan framför tvn.
Idag känner jag fortfarande av gunget från båten.
Nu blir det frukost med familjen och ikväll blir det kalas för vårt gudbarn.

Kramen

Av Jenny - 2 november 2012 17:01

Efter en gungande båtfärd är vi nu på svenskt vatten .
Vi glider nu sakta igenom Göteborgs skärgård.
Det har varit en härlig minisemester föeutom vissa undantag.
Borta bra, men hemma bäst !
Kramen

Av Jenny - 1 november 2012 16:47

Ännu en dag i paradiset !

Men dock men tvära kast......

Har precis blivit uppsagd i paradiset.

Att man som chef får ringa och säga upp någon på en semester !

Så kan det gå !

Nu spelar vi wii och laddar inför kvällens middag.

Både jag och mamma har åkt vattenrutschbanan idag :-)

I morgon bär det av hemmåt.

 

Kram på er <3

 

 

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards