Jenny Gustafsson

Alla inlägg under december 2013

Av Jenny - 3 december 2013 07:50

God morgon blåsiga tisdag !
Igår spenderade jag mestadels av dagen i pyjamas.
Men gränsen gick när jag skulle ut och gå på eftermiddagen :-)
Energinivån var ganska låg igår , så jag tog mig en slappar dag.
Packade upp väskorna, bakade lite bröd till familjen.
Lyckades elda hela dagen utan att få upp värmen .
Värdelöst med för dåligt isolerat golv och tak så här års.

Idag SKA jag tillbax till gymmet efter en veckas frånvaro!!!
Sen är det snabbt hem för att fördjupa mig i fustras värld igen.
Idag har jag turen att få "bolla" lite med Henrik (om han hittar hit :-) )

Nu blir det kaffe och påklädning !

Kramen

Av Jenny - 2 december 2013 07:58

God morgon kalla måndag !
Brrrr fryser som en tok.
Utanför fönstret gryr en ny kall men fin måndag.
Måndag betyder tillbax till vardagen, rutiner, träning och kost.
Vet inte vilken ände jag ska börja i bara.
Men först ska Emil iväg till skolan....det är en bra start.
Nummer två får nog bli att hålla enkel vid liv så det blir lite värme i huset.
Sen frukost och kaffe !
Det blir lite annan frukost än den jag ätit i två dagar nu :-)
Guuuuud va gott det är med hotellfrukost !

Nä, får nog börja jaga på Emil lite nu.
Kramen

Av Jenny - 1 december 2013 19:59

Då är jag åter hemma hos familjen igen efter en mysig helg i Stockholm .
En helg jag sent kommer glömma.
Det hade varit lite kul att haft en stegräknare på mig , för vi har gått mycket.

Nu blir det en lugn kväll i soffan .
Solsidan och Johan Falk med mannen min <3

Kramen

Den fina granen stod utanför slottet.

Vi hittade ett litet mysigt ställe i gamla stan där vi åt middag igår.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards