Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Jenny - 13 mars 2013 22:04

När jag kom hem från gymmet ikväll så möttes jag av ett framträdande .
Emil hade skrivit en egen sångtext :-)
Han sjöng texten med en inlevelse och det märktes på något sätt att det var han själv och hans dröm han sjöng om .
Det blev alldeles varmt i mitt modershjärta <3

Nu har jag tittat färdigt på Mia på grötö .
Fryser som en tok, så nu bäddar jag ner mig i sängen med täcken och filtar och hoppas att jag är på G i mån igen.

Dröm sött <3

Av Jenny - 13 mars 2013 18:24

Ikväll är jag ansiktet utåt på hälsohuset ett par timmar :-)

Sitter faktisk och tycker lite synd om mig själv.
Mitt knä ömmar igen :-(
Så imån blir det styrka överkropp på gymmet.

En timma kvar sen är det hem och kolla på mästerkockarna och Mia på grötö.

Kramen

Av Jenny - 13 mars 2013 07:38

Då är snart halva veckan avklarad !
Idag är det ju lillelördag :-)
Och vad händer???
Inget speciellt igentligen ....
Lämna maja , gymmet, baka bröd, städa....tillbax till gymmet.
Dock bara ett träningspass idag eftersom jag sitter i receptionen på gymmet ikväll.

Idag gör jag ett drastiskt försök att krympa mina portioner.
Har märkt att det sista har dom vars blivit större och större och resultatet på våg och måttband mindre.

Nu en stoooor kopp kaffe innan vi drar igång dagen på allvar :-)

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards