Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 29 mars 2013

Av Jenny - 29 mars 2013 21:05

Idag har det varit full fart sen vi gick upp i morse tills middagen .
Förmiddagen städade vi huset från golv till tak medans barnen var ute och lekte.
Medans familjen åt lunch var jag ute och sprang av mig lite negativ energi och fyllde på med positiv energi :-)
Det var en jobbig runda pga blåsten och den träningsvärk som jag skaffade mig i onsdags .
Sen skulle det bakas och förberedas inför morgondagen ....
Dubbla omgångar med knäckebröd och maja ville baka kakor ur hennes nya bakbok.
Resultatet blev farligt gott !!!!

Maja bad om att få lägga sig strax efter åtta så det blir väl tidig uppstigning imån .
Nu sitter jag och Emil och gissar vem som ska vinna kvällens lets dance :-)
Sen ska det bakas bröd och förberedas lite till innan det är dax för kudden.

Kramen

Av Jenny - 29 mars 2013 10:17

Oj va skönt det var med lite sovmorgon idag.
Och välbehövligt !
Har ätit frukost med mannen som sällskap och snart ska huset få sig en omgång av städtrasan.
Hade önskat strålande sol och vindstilla i eftermiddag för att känna mig extra peppad att ta en löparrunda.
Vi får väl se......

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards