Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 9 november 2014

Av Jenny - 9 november 2014 19:19

Hej fining !

Hoppas du haft en skön söndag.

Det har jag :-)

Åt frukost i lung och ro och sen skulle vi åka till mamma.

Dels för att hämta hem Maja som sovit i Rävlanda inatt och sen skulle vi till kyrkogården och tända ett ljus på graven....det är ju farsdag.

När vi kom hem åkte David och Maja till Davids bror och då passade jag på att ta en go joggingrunda.

Bestämde mig först för att ta tiden med Runkeeper, men eftersom telefonen la av efter bara tre kilometer så gick rundan mer över i en joggingtur.

Det var en härlig luft och det var skönt att rensa skallen lite även idag :-)

Mitt huvud har denna helgen fyllts med en massa ny info om hur man gör hemsidor, fixar domän och som grädde på moset försöker jag hitta en prisvärd men bra dator.

Allt på en gång :-)


Men nu blir det inget mer tänkande och grubblande ikväll !

Väntar på att Gunde ska börja och till det blir det lite goda ostar som en bra avslutning på helgen.


Kommande vecka fylls med jobb, träning, skola, simskola med klädsim, invigning av en ny butik och alltihop ska avslutas med att jag tar bussen till Göteborg på fredag .

Där ska jag möta upp mamma för en mamma/dotter helg med hotell och julklappsinköp.

Längtar !!!!


Ta hand om dig   


Kramen


Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards