Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 22 november 2014

Av Jenny - 22 november 2014 07:25

God morgon fining !

Har inte hunnit skriva så himla mycket denna veckan.

Det har varit fullt ös från morgon till kväll både på jobbet och hemma.

I går var det ju som bekant fredag och allt vad det innebär.

Men här blev det lite annorlunda.

Det var min tur att stänga på gymmet.

Så mitt i fredagsmyset åkte jag iväg.

Åkte en liten stund tidigare än nödvändigt och passade på att köra lite cardio innan jag skulle börja fixa i ordning för stängning.


Idag är jag uppe tidigt och ensam.

Det börjar bli en rutin/vana för mig att gå upp på lördagmorgon.

Sen blir det en sväng till gymmet.

Skulle haft en provträning, men pga sjukdom så blev den tyvärr inställd :-(

Hoppas däremot att mamma kommer och gör mig sällskap :-)

Sen blir det att åka hem och pussa maken hejdå, för han måste tyvärr åka och jobba denna helgen.

Jag har för ett kort ögonblick lovat maja att baka lussekatter idag.

Så det blir bakning och städning idag !

Kan inte riktigt fatta att det bara är en vecka kvar till advent.

Man har ju inte direkt haft någon feeling med tanke på det gråa vädret.

Men idag är det en riktigt fin morgon !


Ha en fin dag !

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards