Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 26 november 2014

Av Jenny - 26 november 2014 19:07

Hej fining !

Då har halva arbetsveckan passerat.

Vart tar dagarna vägen ?

Början på denna veckan har varit ganska intensiv och långa dagar.

Men det är så roligt :-)

Jag hade i början av veckan bokat in tre nya provträningar och tre pass med befintliga kunder.

En provträning hade jag idag.

Det är så roligt när dom går hem och är nöjda efter passet.


Är du oxå intresserad av en provträning ?

För mer info gå in på hemsidan ptjennygustafsson.se

Eller maila info@ptjennygustafsson.se


Imån kan jag inte hålla mig längre!

Emil och David ska på hockey, så jag har lovat Maja att vi ska ta fram ljusstakarna.

Det blir ett helt annat, behagligare ljus när dom kommer fram.

Tycker att denna tiden på året kan vara ganska tung med mörkret och kylan.

Men med levande ljus och annat pynt, så blir det väldigt mysigt.


Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards