Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 18 november 2014

Av Jenny - 18 november 2014 18:36

Hej fining !

Då är tisdagen snart förbi.

Inte längesedan det var fredag :-)

Hade en riktigt bra helg i Göteborg med mamma.

Vi fick köpt lite julklappar (tyvärr inte så många som jag hade hoppats på).

Men det bästa köpet var nog min nya dator.

Insåg ganska snabbt att jag inte kunde sköta hemsidan m.m via ipaden.

Vi åt en massa god mat och pratade en massa skit.

Vi sov som prinsessor i vårt fina hotellrum på Post hotell.


I går gick arbetsdagen i ett rasande tempo och sen blev det en sväng till gymmet.

Gött med en riktig genomkörare efter en slapparhelg.

Idag blev det ett besök på vårdcentralen med Emil efter jobbet och sen en sväng ut i ingenstans för att hämta Maja hos en kompis.

Tackar gudarna för gps :-)

Nu har vi ätit och barnen grejar med sitt, så då passar jag på att fixa lite till med hemsidan.


Bilder från helgen kommer senare !


Kramen


Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards