Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 13 november 2014

Av Jenny - 13 november 2014 09:07

God morgon/förmiddag fining !

Vet inte riktigt var gränsen går mellan morgon och förmiddag när man varit vaken sen 02:30.

Maja den stackaren har hostat och vaknat stup i ett .

Så idag är vi hemma.

Tror nästan det är rekord.

Ingen av barnen har varit så här mycket sjuka under en termin som nu.

Trodde på något sätt att det skulle bli mindre när Maja började skolan och kom ifrån småbarnsvärlden.

Men icke !

Mycket kaffe och mys får det bli.....och förhoppningsvis får man gjort något vettigt oxå.

Har precis lämnat Emil i skolan, så nu har jag tänkt att städa undan lite.

Man kna ju alltid hoppas att det ser likadant ut när jag kommer hem på söndag :-)


Igår fick jag äntligen igång min hemsida !!

Tusen tack Micke för hjälpen !!!

Om ni råkar surfa in där, så kom ihåg att den fortfarande är under konstruktion.

ptjennygustafsson.se

Nu är det bara mailen kvar, men det kommer väl.


Nä, nu blir det lite mera kaffe innan det är dax att sätta igång.


Ha en fin dag !


Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards