Jenny Gustafsson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Jenny - 31 augusti 2010 07:22

God morgon mina vänner !!!

God morgon godmorgon, hör fåglar sjunga glatt.......

Nä inte riktigt :)

När vi öppnar ytterdörren på morgonen så är det helt knäpptyst.

Idag täcks hela landskapet av en tjock dimma med några få glimtar av solljus.

Idag fastnade en ny textrad i mitt huvud på vägen till jobbet.

"Visst finns mirakel, och för mig är det faktiskt du!

I dina kyssar öppnas himelen för mig nu"

Fina ord   .

Det blev ingen löpning igår.

När jag kom hem va jag helt orkeslös.

Så det fick bli en promenad med Ronja i stället.

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 30 augusti 2010 08:27

God morgon mina vänner !

Idag är det måndag igen och denna veckan är det jag som lämnar på dagis och fritids.

Imorse kände jag att en kloning av mig själv hade varit bra.

Maja gick hur bra som helst att lämna, men Emil.......

När vi kom ner till fristids möts vi av en personal som inte flyttar sig ifrån sin stol, inte hälsar på varken mig eller Emil.

Jag märkte hur Emil började backa när alla barnen sprang omkring.

Var fanns den trevligt bemötande personalen man hört om ???!!!!

Skärpning för f-n !!!!

Började känna mig lite risig igår.

Emil snörar för fullt och jag började känna kli i halsen och frossa.

Hoppas att det inte blir mer.

Imorse fick jag en föraning av vad som komma skall inför tonoren.

Det är ju fotografering i skolan idag och då ville Emil ha va i håret.

Jag stog och slet med hans hår i över 20 minuter utan att han blev nöjd !

Jippie !!!!

Det är bara det att håret är för långt för att fixa den frisyr som han vill ha.

Hoppas han blir nöjd med fotograferingen ialla fall.

Ikväll blir det löpning el promenad veroende på min begynnande förkylning.

Kommer bli konstigt att inte vara ledig imån som jag är van vid.

Från och med denna veckan är jag ledig onsadgar !

 

Ha en bra dag !

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 27 augusti 2010 15:32

Hej igen !

 

Nu har man lyckats trycka i sig tårta två gånger två dagar irad !!!!!

Det går utför för fru Gustafsson :)

David har dessutom skrämt upp mig genom att ringa och säga att Emils skolbuss bara åkte förbi !!!

Men som tur va satt han på en annan buss, som tog en annan väg, men han kom hem tillslut .

Nu är det bara 27 minuter kvar tills jag får åka hem till mina   .

Sen ska vi åka och hämta mamma och Sanna.

Känner mig väldigt nöjd med min insats på jobbet idag.

Hoppas bara att "chefen" oxå är det :)

 

  Emil    Maja   

Mamma älskar er !!!!!!!!

 

Hoppas ni får en mysig kväll !

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 27 augusti 2010 07:33

God morgon godmorgon hör fåglar sjunga glatt........ :)

God morgon mina vänner !

Idag är det fredag och solen skiner.

Jag har fått en ofattbar energi och sprallighet......av en bok !

Den är såååååå bra att jag nästan glömde av tiden när jag skulle åka till jobbet idag :)

Det är glädje, tårar, intriger och MYCKET kärlek    !!!!!

Jag blir så glad när jag läser den !

 

Ikväll ska jag och barnen åka till Prussi och Annika och äta lite god mat.

Mamma och Sanna ska oxå vara med.

Myspys på högnivå !

David ska på 70 års kalas.... så undra hur han mår imorgon ???!   

Imorgon ska Emil spela match på Lygnevi och David ska följa med honom :)

En annan ska ju få roa sig på söndag morgon i Sandareds simhall kl 9:15 !!

Tjoho !!!!

Och imorgon ska vi få besök från Sandared av familjen Larsen/Olsson.

 

Hoppas ni får en underbar fredag (för det ska jag ha )

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 26 augusti 2010 15:12

Hej igen !

Gud va jag har dåligt samvete nu !

Nu har jag ätit tårta två gånger idag, och det va precis det jag inte skulle göra.

Jag satt igår kväll och planerade min mat och min träning för den närmsta veckan och då var jag fast besluten om att jag inte skulle äta något onyttigt utöver min "ätardag".

Det gick åt skogen !!!!!!!

 

Ha det bra !

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 26 augusti 2010 07:09

God morgon mina vänner !

Idag är det en helt vanlig torsdag.....

Hade en mysig kväll med mina barn  i går och dom somnade i tid så jag kunde slappa framför tv:n och kolla på mina program.

Idag blir det nog likadant (hoppas jag).

Kanske ska börja städa lite.....vi ska eventuellt ha gäster på lördag.

Det ska bli jätte kul !!!

 

  Emil & Maja   

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar jenny

Av Jenny - 25 augusti 2010 07:27

God morgon mina vänner !

 

Satt och funderade imorse.......

 

Jag är så tacksam för all den kärlek jag får av mina barn !   

 

Igår åkte Emil skolbussen för första gången.

Det gick efter många om och men ganska bra.

På fredag ska han åka hem oxå :)

 

Går kom Mattias med familj hem och skulle hjälpa oss att sätta in den nya dörren.

Men det gick inte pga vädret, men det kanske va tur det, för när vi kollade på dörren så fanns det inget lås :)

 

Idag gör Maja sin första dag på dagis efter sommarlovet !

Undra hur det kommer gå utan Emil på dagis.

David ska jobba hela kvällen så ikvöäll blir det mys med mina små älsklingar.

 

Hoppas ni får en bra dag i ovädret !

 

Kramar Jenny   

Av Jenny - 23 augusti 2010 07:18

God morgon mina vänner !!

Idag är det en strålande måndag :)

Solen skiner och imån är jag ledig.....

Har haft en underbar helg med mina nära och kära   .

I Lördags var vi på Hilmas 2 års kalas.

Och som vanligt så hade Ingrid fixat kanon god mat !

 

Idag är det löpning igen.

Har låtit kroppen vila lite i helgen, vilket den troligtvis behövde efter förra veckans hårda tränings schema.

Imorgon kanske våran nya dörr kommer på plats, men man kanske inte ska ropa hej ännu :)

 

Idag börjar Emil skolan !!!

Han va så spänd i går och hans känslor och tankar åkte berg och dal bana.

Hoppas verkligen att första dagen blir bra som första intryck.

Imorgon ska han åka skolbussen !

Min lille kille på en stor buss utan mamma !!!!!!

Suck !

Det är väl bara att inse fakta att dom blir bara större och större (dom små).

Tur att jag har kvar lilla Maja på dagis :)

 

Ha en bra dag mina vänner !

 

Kramar jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards