Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Jenny - 7 maj 2010 19:49


Så här såg det ut när snön kom !

Det är kul att tag med mycket snö, men nu är det skönt att våren är här :)  

Av Jenny - 7 maj 2010 19:37

 


Äntligen har jag lyckats lägga upp en bild !

Kanske kan bli lite fler i framtiden. 

Den här bilden är tagen i höstas när vi precis hade fått tillgång till huset.

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 7 maj 2010 19:17

Hej mina vänner !

 

Kan någon förklara för mig varför man startar ett stort projekt en fredagkväll ?

Det är bara jag och Maja hemma för Emil är på fotboll med Bella och David jobbar.

Så därför borde jag ta det lugnt och bara njuta av att det bara är vi tjejer hemma, men nä !

 

Jag fick ett ryck förut efter jag hade städat färdigt.

Rättare sagt det första infallet kom medans jag städade.

När jag va påväg in till badrummet så såg jag en tapetflik i hallen som helt enkelt sa till mig att kolla hur mycket tapet jag fick med mjig och jag drog i fliken :)

Och sen bara fortsatte jag tills all tapet i hallen var nere :)

Sen fortsatte jag med att ändra om och slänga ut en massa i både källaren och garaget.

Och det senaste projektet är att ställa ut alla krukor i garaget som jag haft i kökssoffan där jag tänkt att lägga ner en massa saker som annars ligger i bokhyllan.

Målet med detta är att jag ska kunna slänga ut bokhyllan.

 

Nu kom Maja och sa "mamma Maja e tött "

NÄr hon säger så då är hon verkligen trött :)

 

VI hörs kanske i mån !

 

Ha en underbar fredagkväll

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards