Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Jenny - 25 maj 2010 14:26

Hej igen !

 

Var på utvecklingsamtal iförmiddags för Emil.

Det var bara fina ord jag fick höra om honom och det glädjer mig.

 

Statusen på potträningen = katastrof :)

Så fort hon har trosor på sig så kniper hon igen tills hon inte kan hålla sig längre och kissar på golvet.

Det spelar ingen roll hur många gånger jag sätter henne på pottan.

Det kommer ändå på golvet.

Det var lättare att potträna Emil för då gick jag fortfarande hemma och hade typ all tid i världen, men nu när man jobbar nästan hela dagarna så blir det inte så mycket tid över.

Hoppas att det ger sig snart.

 

Ska snart åka och hämta Emil som är och leker hos en kompis.

Sen är det storhandling som gäller.

 

Ha det så bra !

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 25 maj 2010 08:00

God morgon mina vänner !

Idag är det min lediga tisdag.

Jag och barnen ska till dagis på utvecklingsamtal på förmiddagen.'Och när David kommer hem i eftermiddag ska jag och Emil åka och storhandla på Willys.

Jag har genomskådat varfrö Emil är på angelägen att åka med dit.

Det är enbart för att han ska få köpa chokladpuffar :)

 

Igår följde Emil med mig när jag sprang.

Jag klarar nästan hela varvet nu, så det kanske börjar bli dax att hitta en ny och lite längre slinga.

Kul när man märker att det ger resultat.

 

Och den tiden vi är hemma idag så är det potträning som gäller !

Hela lördagen och söndagen försökte jag, men en ända gång kissade hon på pottan.

Fyra par byxor på ca en havtimma gick åt i söndags !

Hoppas att hon börjar förstå grejen snart :)

 

Hoppas ni får en bra tisdag trots vädret !

 

P.s Mormor vi hörs sedan (det är ju tisdag) !

 

Kramar Jenny   

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards