Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Jenny - 24 maj 2010 14:33

Hej igen !

Satt och läste väderprognosen inför helgen förut.

Det var inte direkt någon glädjande prognos.

Efter som vi är ett gäng som ska gå Tappavarvet på lördag i Varberg så skulle jag verkligen ha kanon väder.

Men det blir väl som det blir.

Inte mycket man kan göra för att påverka .

 

Nu är det snart hemgång.

Jag är så laddad inför dagens löpning !

 

Hoppas ni får en bra eftermiddag /kväll !

 

Kramar Jenny   

Av Jenny - 24 maj 2010 07:41

God morgon mina vänner !

 

Efter en tung natt så börjar jag så sakterliga halka in på banan igen.

 

Helgen har varit underbar !

Härligt väder och bara en massa mys med familjen.

Igår lyxade vi till det med en rabarberpaj med rabarber från eget land :)

Guuuud va gott det blev !

 

Imorse blev det att gå upp lite tidigare än vanligt .

04:30 hoppade jag upp ur sänger efter som jag skulle hinna cykla en stund innan jag skulle väcka barnen.

David jobbar tidigt hela veckan och där för är det jag som lämnar på dagis.

 

Efter jobbet idag ska jag ut och springa igen.

Jag var ute igår eftermiddag och det blev den mest lyckade rundan jag någonsin gjort tror jag.

 

Imorgon ska jag på utvecklingssamtal för Emil på dagis.

Men jag väntar mig inget annat än positiva omdömmen :)

Sen är det oxå dax för storhandling.

Så den lediga dagen är fulltecknad :)

 

Efter allt unnande i helgen blev det tyvärr ingen viktnedgång denna veckan.

Men det är bara att ta na tag igen !

+ - 0  !

 

Hoppas ni får en bra måndag !

 

Kramar Jenny   

 

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards