Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Jenny - 21 maj 2010 08:41

God morgon mina vänner !

Idag är det äntligen fredag !

Imorse när jag hade avklarat mitt cykelpass så kunde jag inte hålla mig ifrån vågen.

Och jag visste inte att man förbrände så mycket kalorier av att tapetsera ???! :)

Eller så skulle det kunna bero på att jag har klarat minst 10000 steg / dag i över en vecka.

Det är ialla fall skönt och se att det går åt rätt håll :)

 

Ikväll blir det fredagsmys med barnen.

David får äran att jobba ikväll.

Har fortfarande inte kommit på vad vi ska laga för god mat.

 

Imorgon ska Emil på fotbollsträning och där efter ska vi eventuellt till visko för att köpa sandaler till barnen.

Eventuellt ska mamma och Sanna åka med.

 

Igår vann jag två auktioner på tradera.

Ett par shorts till Emil och ett klädpaket till Maja med flera linnen, shorts och kjolar.

Ibland kan man fynda !

 

Nä nu får jag allt ta och rensa upp allt som jag missade igår när vi hade strömavbrott här på jobbet.

 

Hoppas ni får en mysig fredag !

 

Kramar Jenny   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards