Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Jenny - 20 maj 2010 12:50

Hej igen !

 

Nu har lunchen landat gott i magen och förhoppningsvis ska jag hålla mig ett tag nu :)

När jag satte mig vid skrivbordet så kände jag mig helt tom i huvudet.

Cellerna kanske vaknar till liv snart igen :)

Just nu längtar jag bara tills jag kommer hem och kan fortsätta med tapetseringen.

Det gav mersmak när det gick så bra igår.

Undra vilket rum jag ska ta mig an nästa gång :)

Nä nästa projekt får nog bli utomhus.

 

Tror jag berättade här om dagen att jag hade lagt bud på en zumba dvd på tradera.

Tyvärr var den väldigt eftertraktad så jag förlorade den budgivningen.

Om det är någon som har en zumbadvd över så får ni gärna höra av dig !

 

 

Hoppas ni får en bra eftermiddag.

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 20 maj 2010 07:20

God morgon mina vänner !

Vilken underbar dag det är idag !!!!

 

Igår när jag hade hämtat barnen på dagis åkte vi hem och dom gick frivilligt in i badrummet för att bada.

Båda badade lugnt och stilla utan att skvätta ut allt vatten på golvet.

Emil tog på sin pytten utan att jag sa något !

Det är inte ofta det flter på så här.

Efter maten sprang båda barnen ut i sina pyttar och hade jätte kul en liten stund innan det var bolli.

Medand barnen kollade på bolli så lyckades jag för första gången i mitt liv........tapetsera !!!!!!!

Jag var så stolt över mig själv igår efter jag hade fått upp dom tre första våderna.

Hoppas jag hinner med lite till ikväll.

 

Idag startade jag dagen med 20 minuter träningscykling.

Det är väldigt skönt när man väl kommer igång och nu har det blivit en rutin.

Jag kunde inte hålla mig ifrån vågen imorse och den visade........-0,5 sen i måndags !

Älskar verkligen när allt flyter på  :)

 

Hoppas ni får en underbar dag !

 

Kramar Jenny   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards