Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Jenny - 22 maj 2010 21:01

Hej mina vänner !

 

Idag har jag haft en underbar dág med min älskade familj !

Jag fick lite tid för mig själv imorse medans Emil, Maja och David var på fotbollsträningen.

Och den egentiden ägnade jag åt att städa !

Kanske inte det jag borde gjort eller ??!

Sen var vi och handlade lite god mat.

Och efter det har vi grejjat och myst.

Jag har gjort lite karagöra i form av att köra med trimmern :)

 

Nu har vi ätit en god middag så jag nästan är spyfärdig.

Och det är dax för baranen att lägga sig.

 

Idag kissade Maja på pottan för första gången.

Med med tanke på hur jag tjoade när hon gjort det så kanske hon aldrig mer kommer att kissa på pottan :)

 

Jag har tagit jätte bra bilder på min familj idag som jag skulle lägga ut på bloggen , men givetvis är min usb kabel BORTA !

Katastrof !

 

Hoppas ni kommer sova gott inatt och att vi får lika skönt väder imån !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards