Jenny Gustafsson

Alla inlägg under oktober 2011

Av Jenny - 18 oktober 2011 12:37

Vilken dag detta har varit och tyvärr är den inte slut ännu.När jag åkte till jobbet så skulle jag använda lite spolarvätska..... Och döm av min förvåning när det börjar dofta godis i bilen :-)Skriver mer i kväll efter väg ingen .Kram !

Av Jenny - 17 oktober 2011 18:39

Nu har jag äntligen landat i soffan.Lätt mör ikroppen efter den första löparrundan på länge.Efter en umtumlande dag på jobbet så var en runda precis vad jag behövde.Ikväll blir det mys i soffan och "Ensam mamma söker".Hoppas barnen somnar tidigt !Kram <3

Av Jenny - 16 oktober 2011 09:10

Sitter och myser i soffan med Maja.Vi har ätit frukost och nu är det kaffetajm samtidigt som vi tittar på Pippi på de sju haven.Verkar inte bli så fint väder idag och vi som tänkte ta en promenad till lekplatsen.Vi får se efter lunch om det ändrat sig.Idag ska det planeras inför en ny viktväktarvecka.Jag kan erkänna att det varit för mycket slarv det sista , för lite fokus helt enkelt.Men jag måste ta mig i kragen om jag ska nå mitt tredje delmål :-)Som tur är jobbar David tidigt denna veckan så det kan bli lite träning för min del.Hoppas ni får en mysig söndag , för det ska jag ha :-)Men dagen blir inte perfekt innan David kommer hem från jobbet ikväll <3kramar Jenny

Av Jenny - 15 oktober 2011 19:42

Då var snart denna dagen snart över !

Har hunnit med mycket idag.

Emil har lekt med Felix nästan hela dagen och Sanna har vrait här och "passat" Maja lite åt mig så jag har fått städat hela huset.

Nu kan man med gott samvete sätta sig och bara njuta av att hemmet för en gångs skull är skinande rent :-)

Har även testat ett nytt recept idag.

Till middag blev det thaikycklingsoppa a la viktväktarna.

Jätte gott, men edt hade säkert varit ännu godare om jag inte hade bränt mig på tungan när jag provsmakade.

Strax blir det Fångarna på fortet med familjen.

Men först........

Har kommer lite bilder....

 

       

Finaste lillasystern       

Prinsessan klar för kalas !

      

Pusslande i massor med moster Sanna !

    

Fyra generationer....

Bilden är tagen när "Gamel Maja" fyllde 93 år.

     

 

Väldigt blandade bilder ;-)

 

Av Jenny - 15 oktober 2011 08:28

Godmorgon vackra lördag !!Sitter och dricker min frukost smoothie i kung an ro.Barnen har kurat ihop sig under ett täcke och tittar på bollibompa.Ser hur mysigt ut som helst :-)Sen ska vi göra oss i ordning för att handla, hämta lillasyster och Emil ska leka med Felix.Ganska intresant att lyssna på Majas nya sång som hon just nu sjunger för Emil.....Den handlar om en snippa :-)Humor ribban ligger ganska lågt idag.Ha en bra dag mina vänner <3

Av Jenny - 14 oktober 2011 12:30

Vilken j-la dag detta är !!Stressad är bara förnamnet.Allt jag tar mig för strular, känner att jag har på tok för mycket att göra.Och till på köpet så måste vi lämna in den nya bilen på onsdag :-(Kul med ny bil !Men det är tur att det är fredag ändå !Undra om man kommer hem till ett nystädat hem, lugna och glada barn och en kärleks full make :-)Okej det kanske var nåt önsketänkande, men erkänn att det lät ganska bra :-)Nu är det full fart eftermiddagen igenom och sen tar vi helg !Kram !

Av Jenny - 13 oktober 2011 12:30

Åh vad jag älskar detta underbara solljuset !Allt blir så mycket lättare när solen skiner .Idag var det jungfruturen med nya bilen till jobbet :-)Skulle kunna köra hur långt som helst .Många kanske tycker att jag har en överdriven glädje över en bil, men det är k re så konstigt med tanke på att jag adrig in min vildaste fantasi trott att vi skulle kunna köpa en splitter ny bil.Känns som om livet har styrt in sig på rätt bana....Ny bil, jag håller på att bli av med snart fyra år gamla gravkilon, huset är snart klart utvändigt och alla i familjen är friska !Kanske ska ta i trä när jag säger så :-)Ha en bra dag alla fina <3kramen

Av Jenny - 12 oktober 2011 19:48

Vilken dag det har varit !Hämtat nya bilen, fika hos mormor, lite städning och en powerwalk.Nöjd med dagen :-)Nu ska jag krypa ihop i soffan och kolla på bonde söker fru i väntan på att David ska komma hem från vägföreningsmötet.Imån blir det fullt ös på jobbet igen och full fart mot nästa vägning.Nu har jag fullt fokus och jag hoppas att det håller i sig.Kramen <3

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards