Jenny Gustafsson

Alla inlägg under oktober 2011

Av Jenny - 12 oktober 2011 08:59

Idag är det dax !!!

Inom två timmar är jag (eller rättare sagt David) ägare till en NY KIA CEED.

Ska bli underbart at slippa detta eviga skramlande som ingår när man köper en Ford. :-)

Ska slänga mig i duschen sen bär det iväg.


Kramen     

0.8

Av Jenny - 11 oktober 2011 21:29

Har precis krupit ner i sängen efter en lång dag.Barnen snarkar helt utmattade i sina sängar efter att ha lekt med mormor och moster.Dagens resultat på vågen blev -0.8 kg.Det är ett helt okej resultat, men det svider lite att jag syndade i helgen.Nu är det nya tag som gäller !Sov gott mina vänner, för det tänker jag göra :-)

Av Jenny - 11 oktober 2011 12:27

Idag är det sista dagen.....Med min trogna draghäst :-)Eller sista dagen med min gamla bil !Imorgon bär det av mot Göteborg för att hämta hem min nya bil :-)Äntligen en ny bil !!!!Idag är jag ganska pirrig.Det är ju som bekant vägning hos Viktväktarna på tisdagar och jag tror inte att jag får ett bra resultat denna gången.Dels så gick jag ner mycket förra gången, men sen har det skarvats en del i helgen och det straffar sig oftast med en gång.Max 0.5 kg tror jag.Efter ikväll får jag nog hoppa över ett par gånger med tanke på att jag inte kan ha barnvakt så ofta .Ikväll är mamma och lillasyster snälla nog att hämta barnen, vilket mina barn tycker är underbart :-)Nu får jag gasa på lite om jag ska bli klar idag !!Kramen

Av Jenny - 10 oktober 2011 19:23

Sitter och myser i soffan och ser i fmånen lyser över Grönkulla.Är ganska trött efter dagens höga tryck med utbildning och mycket jobb.Emil sitter inne på sitt rum och till min stora glädje skriver han i en av många övningsböcker som han har fått.Maja har precis somnat i sin säng.Börjar bli närvös inför morgondagens vägning :-)Inte lätt att leva upp dom två kilona som jag losade förra veckan.Ska snart ta mig nåt att äta för att komma upp i alla points :-)Har ju hela 10 kvar !Hoppas ni har en bra kväll <3kramen

Av Jenny - 9 oktober 2011 08:53

God morgon på er alla !

Det har varit en väldigt lugn helg bortsett från ett kalas i fredagskväll.

Vi var hos svärmor på kalas.

I går spenderade jag nästan hela dagen i soffan.'

Kändes som att en förkylning skulle bryta ut, men än så länge har det inte blivit något mera.

Idag står det städning på schemat och då framför allt barnens rum.

Jag fattar inte......hur svårt kan det vara att lägga tillbax det man använt i stället för att bara lägga det på första bästa plats ???!!!

Skulle behöva bättre förvaringsmöjligheter i barnens rum , men jag vet inte hur det skulle bli bäst.

 

Ha en bra dag !

 

Jenny

Av Jenny - 6 oktober 2011 12:28

Har precis ätit lunch....Kyckling blev det idag.Förmiddagen har bara flugit förbi fylld med massage, arbete m.mHoppas eftermiddagen går lika fort .Längtar hem till familjen och att få kora ihop mig i soffan framför brasan.Riktigt skitväder idag !Jag var faktiskt lite orolig när jag körde till jobbet idag.Har ju som jag sagt innan blankslitna däck på bilen.Har ingen lust att byta dom innan vi byter in bilen på onsdag då jag äntligen ska få "min" nya bil :-)Nu får det bli en kopp kaffe för att få undan matkoman.Kram i ruskvädret <3

Av Jenny - 5 oktober 2011 12:12

Nu har vi precis ätit lunch.Maja åt favoriten.... fiskbullar och makaroner.Tror hon skulle kunna leva på der om hon fick:-).Själv testade jag ett nytt recept.Omelett med spenat, lök, tomater och mozarella.Hade gärna lagt ut en bild på den , men den såg inte klok ut när den väl hade landat på tallriken, men god va den.Kram

Av Jenny - 4 oktober 2011 20:51

Då var vägningen gjord efter första veckan med viktväktarna och resultatet blev............-2 kg !!

Trodde inte det skulle sluta på så mycket.

Men nu måste jag klara mig på egen hand ett par veckor efter som jag inte har möjlighet att gå på ett par gånger.

Tyvärr :-(

Men jag ska ialla fall klara att gå ner mera.

Jag har ett första mål som är -6 kg tills jag ska på ladies night.

Det kommer bli tufft, men jag ska mer än försöka.

 

Nu har jag suttit och kollat på två avsnitt av Varuhuset.

Fick låna den dvd boxen av Pernilla.

Där kan man snacka om nostalgi :-)

 

Snart dax för sängen.

Natti och sov så gott   

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards