Jenny Gustafsson

Alla inlägg under september 2012

Av Jenny - 26 september 2012 08:27

Hej lediga onsdag !
Startar denna dagen med en liten sovmorgon till åtta.
Tack för det !
Den här lediga dagen kommer gå i 100 knyck från start till mål....
Först frukost bestående av hallon , keso , grädde och lite kaffe efter det.
Lämna på skolan, storhandla på Willys, badhuset när Emil slutat skolan, skicka iväg David till jobbet och den iväg på fotbollsavslutning.
Någonstans där i mellan vore det bra om maten blev uppackad oxå :-)
Tror jag kommer somna väldigt gott ikväll !

Igår verkade det vara värsta babyboom dagen.
Känner/vet tre stycken som fick barn igår !

Hoppas ni for en fin dag !
Kramen

Av Jenny - 25 september 2012 20:39

Puh !
Har precis landat i soffan efter en timmas intervallpass på bandet.
Super skönt både för kropp och själ !
Kramen

Av Jenny - 25 september 2012 05:41

God morgon !
Igår kväll när barnen somnat och det var dax för lite egentid började jag känna mig lite konstigt.
Det kröp i kroppen, yrsel och oro.
Har känt mig en aning stressad dom senaste dagarna, svårt att få ihop vardagen med alla konstiga tider, aktiviteter som givetvis ska ligga flera stycken på samma dag m.m
Imån är det min lediga dag och tyvärr känner jag mig mest stressad inför den.
Hur fel känns inte det ?!?!
Hoppas jag får rätsida på detta snart !
Till helgen blir det roadtrip med mamma och Sanna ....låååångt ska vi åka :-)
Ta hand om er !
Kramen

Av Jenny - 24 september 2012 20:26

Efter en stressig dag på jobbet så stack jag och Maja ut på en runda.
Typiskt nog tog jag inte tiden idag när det för en gångs skull gick fort .
Maja cyklade brevid och ropade "jobba jobba mamma"!
5.5 km blev det och en drös situps innan det var dags för matlagning.
Currygryta med kyckling och en god sallad blev det.
Nu en stund i soffan innan ögonen slår igen för idag.
Kramen

Av Jenny - 24 september 2012 06:14

Åh vilken helg det har varit !
Fredagsmys med familjen , 70-tals fest i lördags, höststädning av garderob och soffmys igår.
Garderobsstädningen resulterade i ca 6 påsar med kläder som jag inte använder....nä jag är ingen samlare :-)
Det bästa av allt är väl att Emil och hans lag vann över Hyssna med 19-3 igår !
Snacka om total lycka när han kom hem :-)
Men nu ligger en ny vecka framför oss ....nya utmaningar och en massa träning :-)
Kramen

Av Jenny - 22 september 2012 07:58

God morgon fina lördag !
Har tänt ljus och gjort en stor kopp med choklad/mint te.
Barnen ligger och myser i soffan framför bolli.
Detta är harmoni och jag önskar att varje morgon hade varit så här lugn.
Emil är redan lite piggare så i eftermiddag åker barnen till sin mormor och moster för att sova över .
Innan dess ska det städas, tränas och packas.
Hoppas ni får en fin dag <3
Kramar

Av Jenny - 21 september 2012 06:54

Jaha....
Tvära kast så här på morgonen.
Här har man gått upp i ottan och gjort sig iordning för att köra barnen till fritids/dagis och sen vidare till jobbet.
Men tvärnit blev det när jag istället får stanna hemma med en vissen Emil .
Nu har vi bäddat ner oss i soffan framför årets första brasa.
Mysigt <3
Kram på er !

Av Jenny - 21 september 2012 05:20

Fredag !!!!
Behöver man säga mer :-) ?
Tyvärr har natten varit skit.
Emil den stackaren verkar ha åkt på några dumma baciller.
Nu börjar höst förkylningarna på Grönkulla.
Krya på dig mammas hjärta <3

Igår körde jag ett grymt intervall pass på bandet.
1timma stod jag och plågade mig själv så att svetten rann :-)
Det var ljuvligt efteråt !
Och idag känns det i benen och i övriga kroppen eftersom jag körde ett litet men effektivt styrkepass oxå.
Välkommen träningsvärk !!

Nu ska jag väcka mina små!
Ha en bea dag .
Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards