Jenny Gustafsson

Alla inlägg under september 2012

Av Jenny - 20 september 2012 10:11

Redan torsdag !
Härligt :-)
Idag var det dax att dra upp barnen tidigt igen.
Känner mig alltid så elak när jag behöver väcka dom 05:20.
Men snart är det ju helg och då kan dom ju sova läääääänge ...eller inte.
På lördag ska dom sova hos mormor och moster.
Så på söndag ska ialla fall jag sova :-)

Ikväll är det tydligen hockey på tv och det betyder att jag med gitt samvete kan unna mig ett extra långt träningspass :-)

Idag har jag på mig min nya randiga poncho.
Och det första David frågade i morse va "ska du ha en filt på dig på jobbet?".
Hmmmmmm är det en typisk mans kommentar eller ??
Kramen

Av Jenny - 19 september 2012 20:49

Denna lediga dag har bestått av träning x 2 och en tur på jakt efter en spis.
Tyvärr utan resultat :-(
Ett par timmar i badhuset med familjen livade upp stämningen ordentligt.
Båda barnen är totalt sjövilda i vattnet :-)
Och nu ligger 5 nybakta hålkakor i frysen.
Bonde söker fru och strax kallar sängen.
Kramen

Av Jenny - 19 september 2012 09:20

Har märkt ett stor vinst med att äta lchf.
Skulle lyxa till det lite med min favvo choklad till tvn, men tji fick jag.
Jag fick i mig ca två bitar sen va det inte gott !!!
Men jag vet en annan i den här familjen som utan att tveka tryckte i sig resterande bitar av en 200g chokladkaka :-)

Ställde klockan på 07:15 för att få träna i lugn och ro innan familjen vakna.
Det blev 30 minuters intervallpass på bandet så att svetten rann :-)
I eftermiddag blir det badhuset med barnen och sen ska jag försöka klämma in ett brödbak ikväll innan bonde söker fru börjar .
Ha en fin dag :-)
Kramen

Av Jenny - 18 september 2012 20:06

Då var det klart !
Husvagnen är såld och levererad :-)
Detta har firats med god mat och ett glas av Morbergs ros'e .
Eftersom killarna kollar på hockey på tv så blir det play kanaler för min del.
Kramen

Av Jenny - 18 september 2012 06:18

4port.

250 g väl avrunnen keso
3 dl lättvispad grädde
4 ägg
1dl mandelspån
Ev lite stevia

Serveras med grädde och hallon.

200 grader ca 30 minuter
Se till att keson har droppat av sig ordentligt annars blir det lätt vattnigt .
Blanda ingredienserna och häll i en ungsform.

Lycka till !

Av Jenny - 17 september 2012 14:51

Vem trodde i morse att solen skulle kunna skina idag ?
Har inte bestämt mig ännu ifall jag ska träna ute eller inne idag.
Fick ett samtal från han som köpt husvagnen ......han hämtar den imån :-)
Gissa om barnen blev glada över att vi sålde den.
Har lovat dom att åka till The Reef om vi sålde husvagnen så på höstlovet bär det iväg :-)
Dax att packa ihop sig och styra kian hemåt !
Kramen

Av Jenny - 17 september 2012 06:19

Usch va mörkt det är !
Riktigt höstväder och så detta mörker på det.
Idag skulle man varit hemma och kurat i soffan med en bra bok.
Men tyvärr pockar verkligheten på och jag måste åka till jobbet.
Kram på er <3

Av Jenny - 16 september 2012 20:40

Vilken helg det har varit .....
Först en fredag i sorgens tecken.
Lördagen spenderade jag och barnen hos mamma och lillasyster .
Skulle till simskolan med Maja i morse, men kom på när jag satte mig i bilen att det var inställt idag.
Kom hem gick en sväng, sålde husvagnen och firade med ett intervallpass på bandet :-)
Nu har barnen efter många om och men somnat och jag kan njuta av lite goda ostar och tv en stund innan kudden kallar.
Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards