Jenny Gustafsson

Alla inlägg under september 2012

Av Jenny - 6 september 2012 19:39

Detta som skulle bli en vanlig arbetsdag.
Tji fick jag !
Började bra med kaffe, jobb och massage.
Spårade sen ur fullständigt och resulterade i ett besök hos veterinären med lillasysters katt.
Väl hemma var det dax att skicka iväg mannen till jobbet .
En halvtimma på bandet fick mig att varva ner.
Nu väntar jag bara på Robinson innan kudden kallar :-)
Kramen

Av Jenny - 6 september 2012 06:12

Godmorgon !
Jag var så trött igår så jag orkade inte skriva nåt.
Det var fullt ös från start till mål igår.
Först iväg med mamma som skulle sälja bilen .
Lunch med mormor och morfar .
Sen hem och invänta årets vedleverans som till min stora glädje var ganska liten eftersom det intecgivk åt så mycket i vintras.
Sen klippte jag halva gräsmattan , dammsög och sen var energin slut .
Ikväll blir det lite träning på bandet eftersom David åker till jobbet när jag kommer hem.
Sen blir det soffmys med två förhoppningsvis lugna barn.
Dom är så uppspelta inför morgondagen:-)
Men dagens höjdpunkt blir nog en välbehövlig massage.
Underbart !!!!!!!
Kramen

Av Jenny - 4 september 2012 19:27

Emil har återigen tappat en tand :-)
Att man kan bli så glad för det.
Kvällens projekt har bestått av att laga mat och torka mängder med flugskit.
Fattar inte varför alla äckliga flugor ska bosätta sig hos oss !?!

Idag på jobbet hade vi två små praktikanter :-) iform av supersöta kattungar.
Laddar inför Robinson och sen blir det sängen.
Kramen

Av Jenny - 4 september 2012 05:13

God morgon världen !
Sitter ensam och tittar ut på .....ett stort mörker.
Nog för att det är tidigt på morgonen, men det var faktiskt inte länge sedan som jag var ute och gick vid den här tiden och då hade det börjar ljusna.
Men det är väl bara att vänja sig och se det positiva.
Jag får tända mängder med ljus varje kväll :-)
Men när den perioden kommer att set är mörkt när man åker till jobbet och det är mörkt när man kommer hem.....
Det är väl inget vidare.
Lite ljus vill man ju ha :-)
Imån är det äntligen onsdag och då kommer årets vedleverans.
Vilket betyder mycket styrketräning :-)
Förena nytta med nöje.
Nu ska jag dricka upp mitt te (som är det ända jag får i mig innan jag åker till jobbet).
På jobbet blir det två kokta ägg med majonnäs och hemmabrygt kaffe med grädde i.
Nä då jag är ingen rutin människa !! :-)
Och jag vet precis vem jag har fått det ifrån.....min underbara mamma <3
Så Sanna !
Om du läser detta så vet du vad du har att vänta :-)
Kramar

.

Av Jenny - 3 september 2012 20:18

Av Jenny - 3 september 2012 20:10

Ikväll hade jag två glada barn som gick och la sig .
Dom har precis fått veta att dom ska få få på den efterlängtade cirkusen på fredag i Rävlanda.
Tyvärr kommer inte David kunna följa med :-(
Men det kommer bli en mysig kväll med mina två små <3
Kramen

Av Jenny - 3 september 2012 08:10

Ny vecka och nya utmaningar.....och det börjar med en gång.
Än en gång har jag lämnat en ledsen åttaåring på fritids med magont .
Misstänker någon slags oro .
Han vill inte säga vad det är eller om något har hänt och fritids/skolan har inte märkt nåt.
Har jag missat nåt ?!?
Slutar man anförtro sig till sina föräldrar redan som åttaåring nu för tiden ?
Känner mig hemsk när jag puschar honom att "prova" en stund för att se om det går över.
Någon som känner igen detta ??
Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards