Jenny Gustafsson

Alla inlägg under september 2012

Av Jenny - 15 september 2012 09:35

Oj vilken mysig lördagsmorgon detta blev :-)
Barnen dukade fram frukost till oss.
Det blir inga större kraftansträngningar idag.
Emil ska leka med en kompis , det ska packas lite eftersom vi i eftermiddag åker till mamma.
Funderar på en liten promenad ner till delikatessen .
Kramen

Av Jenny - 14 september 2012 18:04

En tung dag med blandade känslor har snart passerat.
Känner mig mest tom .....
Många minnen snurrar runt i mins tankar.
Det starkaste är givetvis när DU min styvpappa följde mig fram till altaret på min bröllopsdag.
Jag ryser när jag tänker tillbaka på det ögonblicket .
Som tur är har jag min underbara man att dela alla rankar och minnen med.

Maja hade sagt på dagis idag att hennes mamma och pappa gifter sig i kyrkan idag.
Om det ändå hade varit för en sån rolig sak som vi varit i kyrkan ......
Men visst gör små barn att det mesta blir lite lättsammare !

Nu har vi tänt mängder med ljus och minna alla ljusa stunder med DIG C-G <3

Kramar

Av Jenny - 14 september 2012 06:51

För fyra veckor sedan lämnade du oss med stor sorg.
Vi satt vid din sida, vi höll din hand.
Du var aldrig ensam.
Idag ska du få din sista vila.
Det kommer bli en fin stund där vi kan ta ett sista farväl,
men oxå att få minnas dig som den fina person du var innan sjukdomen tog dig ifrån oss.
Du är saknad av många.
Du var inte min biologiska pappa,
men du har varit mer pappa för mig än någon annan de senaste 10-15 åren.
Du var den ända morfar mina barn kände till och du tog emot dom som om du var det.
Alla kommer vi ha ett tomrum i våra hjärtan efter dig.
Vila i frid <3

Av Jenny - 13 september 2012 07:49

Vilken fin torsdags morgon man vaknar upp till :-)
Har länge haft lite problem med att inte gått ner i vikt hur hårt jag än ansträngt mig , men där emot losat ca 5 cm i midjan.
Men imorse när jag ställde mig på vågen så visade den 0.8 kg ner :-)
I onsdags beställde jag ju två nya tröjor på rutstore.se.
Och dom kom med posten redan igår !
Snabbt jobbat !!!
Igår hade vi en mysig och rolig eftermiddag på badhuset.
Vi var näst intill själva och det känns i musklerna idag att man inte simmar så ofta :-)
Med ett leende på läpparna gör jag mig nu iordning för att spendera dagen med mamma <3
Kramar

Av Jenny - 12 september 2012 09:06

God morgon !
Ledig dag och mysfrukost med familjen.
Kvällen igår var ganska lugn.
Testade ett nytt recept på barnen.
Det blev fläskpannkaka ā la lchf och den blev mer än godkänd :-)
Sen blev det ett skönt träningspass .
40 svettiga minuter på bandet, 3x30 sek plankan och ca 150 situps.
Sen blev jag portad frän tvn eftersom sonen skulle kolla på fotbollen.
Idag ska Emil ha skolfotografering på skolan och gissa om det är viktigt vilka kläder man tar fram :-)
Själv försöker jag samla krafter för att ta mig an Majas bombnedslag till rum.
Skulle verkligen behöva slänga hälften och sen skaffa bättre förvaring till det dom blir kvar.
Någon som har några tips på förvaring till smala/ avlånga rum ???
I eftermiddag ska hela familjen och mamma åka till kaskad och bada.
Emil ska få visa att vi gjorde rätt som lät honom sluta i simskolan.
Kramen

Av Jenny - 11 september 2012 12:51

Tänk va man kan hinna med på en 30 minuters lunch.
Ätit äggröra med Västerbotten ost, smörstekta champinjoner och bacon.
Har även hunnit beställa en kofta och en poncho.
Så nu är jag redo inför hösten :-)
Kram

Av Jenny - 11 september 2012 06:12

La mig extra tidigt igår i förhoppning om att sova bort huvudvärken som lägligt kom tillbax nån timma innan sängdax.
Men nä !
Har sovit hur gott som helst .
Huvudet spränger och näsan har börjat rinna lite.
Tack för det !
Men en liten kul sak mitt upp i all skit är att Maja har sovit två hela nätter i sin säng :-)
Snart dax att åka till jobbet ,...
Och hoppas på att värken ger mez sig snart .
Kram

Av Jenny - 10 september 2012 20:20

Åh denna hemska huvudvärk !!!!!!
Nu har jag gjort allt för att bli av med den, men utan något toppen resultat.
Har äntligen fått barnen i säng så nu blir det soffan en stund och sen sängen.
Ber till högre makter att värken är borta när jag vaknar.
Kram

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards