Jenny Gustafsson

Alla inlägg under januari 2013

Av Jenny - 19 januari 2013 12:27

Sitter och leker med Maja och hennes smurfar och Pippi figurer.

Av Jenny - 19 januari 2013 07:34

Känns lite galet att vara uppe med tuppen även en lördag, men plikten kallar.
Jag ska sitta en stund i receptionen på hälsohuset.
Men möjligheten till en middagslur finns ju :-)

Utanför fönstret är det en fin himmel som snart kommer lysas upp av solen och det är över -10 grader.
Brrrr !
Hade glömt starta värmepumpen igårkväll, så när jag gick upp var det 17 grader inne.
Men nu är pumpen på och det sprakar i spisen .

När jag ändå har en stund för mig själv , så sitter jag och planerar handlingslistan , packning till Åre och en lite mindre packning till idag.

Hoppas ni får en fin dag!
Kramen

Av Jenny - 18 januari 2013 16:33

Chokladbollarna är gjorda, drickan är kyld och mitt vatten väntar på mig i kranen :-)
Ikväll blir det lchfpizza till middag och det ska bli kul att testa nåt nytt och jag är dessutom väldigt sugen på pizza :-)
Men första ska Emil hämtas hem från en kompis .
Sen blir det fredagsmys för hela slanten.

Kramen

Av Jenny - 18 januari 2013 07:49

Äntligen fredag !!!
Även för en som går hemma är det skönt med helg.
Har precis ätit mina två ägg och ska snart köra Emil till skolan.
Där efter vankas det en svettig timma på crosstrainern :-)

Är vääääldigt nöjd med att jag städade igår, så idag kan jag bara sitta och njuta och fredagsmysa med barnen.

Nu kör vi !!!!

Kramen

Av Jenny - 17 januari 2013 07:53

Detta är en av dom få dagar då jag helst hade velat ligga kvar i sängen hela dagen.
I går fick jag en hemsk huvudvärk som tyvärr har förföljt mig hela natten.
Och idag känner jag mig lite låg.
Vill inte träna, inte bry mig om vad jag stoppar i mig......
Läste på Facebook nyss om alla som har ätit semlor....det gör ju inte att man blir mindre sugen direkt.
Kanske lite städning kan få mig på bättre tankar idag :-)
Eller ???

Nu ska barnen göra sig klarar för att åka till skola/dagis.
Emil ska med skolan till kaskad för nya simtest och sen ska han med en tjejkompis hem.

Funderar på om ljusstakarna har gjort sitt för denna julen....
Känns som om jag är sist med att plocka bort dom.

Kramen

Av Jenny - 16 januari 2013 15:31

Jag tog mig i väg till gymmet en timma i morse .
När jag kom hem blev det en promenad med mannen, men det kanske jag inte skulle gjort.
Kanske skulle lyssnat på min trötta kropp.
Nu sitter jag med värsta huvudvärken och det känns som om huvudet ska explodera.
Barnen leker toppen bra med varsin kompis och det är en fröjd att sitta och lyssna på dom :-)
Hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk....det hinner jag verkligen inte med just nu.

Kramen

Av Jenny - 16 januari 2013 07:51

Det blev som jag trodde....
Träningsvärken from hell har anlänt !
Då är frågan ....vilodag idag eller ge träningsvärken en match ?

Idag är det riktigt kallt ute.
Ca -10 .....brrrr !
Men det är väl bara att vänja sig inför fjällen.
Måste börja laga mat oh frysa in som vi kan ta med oss upp, men jag har inte riktigt kommit till skott :-)
Det är ju någonting annat dom tagit upp min tid...undra vad det kan vara :-)

Dax att hjälpa lillskruttan så att hon kommer iväg till dagis.
Emil den gottegrisen har ju sovmorgon .

Kramen

Av Jenny - 15 januari 2013 20:52

Oj oj oj vilken dag det har varit !
Först fika med fd arbetskompisar, en mysig pratstund.
Hämta barnen ....trodde dom skulle bli överlyckliga över snön som kommit, men ingen av dom ville gå ut och leka :-)

Dagen träningsdos är fyllt med ett bra MRL pass.
Det var första gången jag provade och jag är ganska mör :-)
Lite mat på det och nu soffan.

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards