Jenny Gustafsson

Alla inlägg under januari 2013

Av Jenny - 10 januari 2013 07:54

God morgon träningsvärk !
Träningsvärken kom som ett brev på posten idag :-)
Härlig känsla .
Nu är morgonens ägg+smör mos uppätet .....bara kaffet kvar.
Underbart att fortfarande vara så motiverad som jag trots allt fortfarande känner mig.
Brukar ju tappa sugen efter bara ett par dagar , men inte denna gången .
Inte ens David kunde läska mig med alladinasken igår kväll :-)

Idag ska vår stora kille "simtestas" på kaskad med skolan.
Ska bli kul oh se vad dom säger .

Måste ut och hämta ved nu och sen ska barnen iväg och jag ska dra med mig mannen ut på en pw :-)

Ha en bra dag !
Kramen

Av Jenny - 9 januari 2013 21:24

Då var det andra och sista träningspasset för idag klart.
1.5 timma kondition i förmiddags och nu ett TRX pass.
Jag är ganska nöjd med min insats :-)
Imån drar jag med mannen på en pw och sen blir det box på kvällen.
Nu Inkognito på fyran och sen en dusch.....

Kramen

Av Jenny - 9 januari 2013 13:42

Första passet för idag blev vääääldigt svettigt :-)

Av Jenny - 9 januari 2013 07:39

God morgon !
Uppe med tuppen idag med :-)
Onsdag morgon och det betyder lämning av barn på två olika tider oh gymmet lite senare än vanligt.
Är ganska förvånad över hur pigg jag är med tanke på hur svårt jag har fått att somna på kvällarna.
Idag blir det dubbel träning .
Gymmet på förmiddagen och TRX ikväll :-)
Känner redan att kroppen börjat komma in på rätt spår igen !

Kramen

Av Jenny - 8 januari 2013 17:39

Då är snart andra dagen på mitt förhoppningsvis nya liv snart slut.
Har hunnit med en massa saker.
Efter jag lämnat barnen så åkte jag till gymmet och körde 1.5 timme på bandet.....ville ju inte gå ut för hårt i början :-)
Sen en välförtjänt lunch , plockat undan alla tomtarna, städat lite .
Nu blir det en stund på hälsohuset innan soffan kallar .
Mästerkocken m.m står på tablån idag.
Imån är jag tillbax i gymmet igen :-)
Kramen

Av Jenny - 8 januari 2013 07:57

God morgon vardag !
Idag var det dags att väcka mina små tidigt efter som skola/dagis startar idag.
Det var inga större problem att väcka Emil .
"Äntligen skola"! Var det första han sa :-)

Har ätit frukost nu.....
Mosat ägg med en klick smör oh en kopp kaffe fick det bli idag.
Ska köra barnen om en stund och sen svänger jag in till gymmet när jag ändå kör förbi.
statusen efter gårdagens spinning är......mör i rumpan, men tack och lov inte ont i knäna :-)

Varför ska det vara lätt när det kan vara svårt ?!
Ringde fritids i går för att säga att Emil ind kommer på ett tag.
Fick då svaret att det är 60 dagars uppsägningstid !
Hur jäkla dumt är inte det då :-(

Nä nu för vi sätta fart !
Kramen

Av Jenny - 7 januari 2013 20:17

Då har jag varit på årets första spinningpass och även det bästa jag varit på.
Spinning light är precis vad mina knän klarade av.
Nu blir det en smoothie och soffmys !

Imån kör vi igen :-)
Kramen

Av Jenny - 7 januari 2013 20:17

Då har jag varit på årets första spinningpass och även det bästa jag varit på.
Spinning light är precis vad mina knän klarade av.
Nu blir det en smoothie och soffmys !

Imån kör vi igen :-)
Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards